Wednesday, February 21, 2007

Η Φανή

*ΓΚΟΥΧ ΓΚΟΥΧ*
Την προσοχή σας παρακαλώ.
Επειδή πολύ με πειράζουν μερικοί-μερικοί για την ηλικία μου (μικρό είναι το μάτι τους…), παρουσιάζω σήμερα κάποια ακόμα νεότερη, έτσι για να δω τι θα λένε…
Θέλω να σας συστήσω τη Φανή.
Τη Φανή τη γνώρισα από κάποια comments της σε κάποια πρόσφατα posts μου και μετά από σύντομες αλλά ουσιαστικές κουβέντες μαζί της της πέταξα την ιδέα να ανοίξει το δικό της blog.
Έτσι κι έγινε, λοιπόν. Το blog αυτό είναι γεγονός και μπορείτε να το βρείτε εδώ, όπως επίσης και στη λίστα με τα links εκεί δεξιά.
Ήδη από τα πρώτα της posts μπορεί να καταλάβει κανείς ότι δεν πρόκειται για μία τυχαία κοπελίτσα.
Θέλω, όμως, να κατεβείτε κάτω-κάτω και να διαβάσετε το πρώτο-πρώτο post που έγραψε.
Και να μην της αρχίσετε εσείς οι μεγαλύτεροι τα "κοίτα, έτσι ένιωθα κι εγώ στην ηλικία σου, αλλά μεγαλώνοντας θα καταλάβεις ότι…".
Προσπαθήστε να απαντήσετε σε καμιά ερώτηση.
Κάπου είχα γράψει για τη χαμένη μας γενιά.
Ευτυχώς που βλέπει κανείς πως τελικά υπάρχουν νέοι άνθρωποι που δεν είναι χαμένοι.
Καλή αρχή, δεσποινίς.

24 Comments:

Blogger Φανή said...

οκ οκ, τωρα ειμαι ετοιμη να μετακομισω σε σπηλια!!!! οχι οχι, δεν εχω κοκκινησει καθολου!!
για αλλη μια φορα θελω να σου πω ενα μεγαλο ευχαριστω γιατι αν δεν ησουν εσυ δεν υπηρχε περιπτωση να φτιαξω το δικο μου blog!!:)

Wednesday, February 21, 2007 5:47:00 pm  
Blogger Jason said...

Επειδή η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, όπως λες, ας σταματήσουμε τα ευχαριστώ-παρακαλώ...

Wednesday, February 21, 2007 5:58:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

i fani einai i proti 15xroni blogger stin ellada.gia tin akriveia einai i pio mikri se ilikia blogger stin ellada!
einai to baby stin koinotita ton bloggers!
welcome fani!

Wednesday, February 21, 2007 8:33:00 pm  
Blogger david santos said...

Hello!
Jason, this text is very good
Tank you

Thursday, February 22, 2007 2:26:00 pm  
Blogger Jason said...

Σαφώς, ένα αριστούργημα της παγκόσμιας λογοτεχνίας.

Thursday, February 22, 2007 2:28:00 pm  
Blogger tzo said...

Είναι πολύ γλυκό αυτό που κάνεις και παρουσιάζεις blogger κατά καιρούς!

Thursday, February 22, 2007 3:34:00 pm  
Blogger Jason said...

Όταν βλέπω ανθρώπους που έχουν κάτι να πουν και ανοίγουν ένα blog, γιατί να μη βοηθήσω τον κόσμο να τους βρει;
Προχτές έγραψα τη χαζομάρα με τα 5 πράγματα και μέσα σε λιγότερο από 1 μέρα έπιασε 23 comments, γιατί να μη στείλω λοιπόν όλους αυτούς που περνάνε από 'δω να διαβάσουν κάτι που πραγματικά αξίζει;

Thursday, February 22, 2007 3:48:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

jason, είσαι ωραίος ρε.

Thursday, February 22, 2007 8:51:00 pm  
Blogger SALOME said...

Είστε πάντα ευγενής jason κι αυτό είναι πολύτιμο...Δεν μπήκα ακόμα στο blog αλλά για να το λές εσύ...

Thursday, February 22, 2007 8:54:00 pm  
Blogger maika said...

μπράβο Jason! Πάω για τη fani!!

Friday, February 23, 2007 11:52:00 am  
Blogger Φανή said...

οκ οκ, σταματαω με τις ευχαριστιες!! :)

η μικροτερη blogger στην Ελλαδα? πλακα μου κανετε!!μηπως να φευγω σιγα σιγα?

Friday, February 23, 2007 12:59:00 pm  
Blogger Jason said...

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο, δεσποινίς.

Θα έχεις να το λες...

Friday, February 23, 2007 1:10:00 pm  
Blogger Stavros Katsaris said...

Πολύ καλή παρουσία η Φανή!
Ελπίζω να μην σταματήσει ποτέ να ρωτάει?

Saturday, February 24, 2007 12:05:00 pm  
Blogger nassos said...

Ωραία ανακάλυψη Ιάσωνα. Ευτυχώς που υπάρχει και η άλλη νεολαία.

Α, η fani είναι η δεύτερη blogger ηλικίας 15 ετών.

Ο άλλος είναι εδώ

http://toubla.blogspot.com/

Sunday, February 25, 2007 6:49:00 pm  
Blogger Jason said...

Ωωω ωραίο κι αυτό.

Thank you ρε Νάσο, είσαι παλληκάρι.

Sunday, February 25, 2007 7:14:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

jason man, σε ξαναβρίσκω. ελπίζω να της προτείνεις και για συμμετοχή το post με τις ερωτήσεις στο blog του Χ.Μιχ. Η ηλικία δεν αντικατοπτρίζει την ωριμότητα. Είναι γνωστό αυτό. Όπως και τα κακεντρεχή σχόλια των "μεγάλων". ;)

Sunday, February 25, 2007 10:07:00 pm  
Blogger Jason said...

Αγαπητέ Georgie, εγώ είπα ό,τι είχα να πω στο blog που λες, τα υπόλοιπα θα τα βρούμε με τον καιρό. Δεν ξέρω αν θα ήθελε να δηλώσει συμμετοχή, αμφιβάλλω αν τέτοια πράγματα την εκφράζουν τη φίλη μας, αλλά έτσι κι αλλιώς νομίζω ότι τις τελευταίες μέρες την έχω πρήξει λίγο, ασ' την λίγο να ηρεμήσει η κοπέλα...

Monday, February 26, 2007 2:01:00 am  
Blogger tromponi said...

Γεια σου Jason μόλις ανακάλυψα το blog σου. Εγώ είμαι blogger από τα 17 μου αλλά μόνο λίγοι φίλοι μου ξέρουν γι αυτό.
Θέλω να δεις το blog μου και να το σχολιάσεις.

http;//newfruit.blogspot.com

Monday, February 26, 2007 3:09:00 pm  
Blogger ralou said...

Η φανή θα μπορούσε να είναι η κόρη μου.
Τι λέω! η μικρή μου κόρη για την ακρίβεια.
Κι αν δεν έχει αυτή το δικαίωμα να μιλάει για τις δικές της απορίες, τότε ποιός το έχει.
Ομως δεν της απάντησα σε καμία.
Οπως δεν απάντησε σε καμία δική μου, κανένας, ποτέ.
Και ήταν ακριβώς οι ίδιες απορίες!

Αλλά τι άλλο είναι η ζωή jason;
Ενας συνεχής αγώνας να απαντήσεις σε ερωτήσεις που δεν έχουν απάντηση.
Και ποιός είναι ο καλύτερος καιρός να αρχίσεις να βρίσκεις τις δικές σου απαντήσεις από όταν είσαι πιτσιρίκι.
Αρκεί να νοιώσεις την ανάγκη να αναρωτηθείς και μετά να αρχίσεις να ανεβαίνεις την ανηφόρα.
Στην κορυφή μπορεί να μην έχεις βρει τίποτα αλλά το ταξίδι είναι αυτό που μετράει.

Και είμαι βέβαιη ότι και η φανούλα μετα από μερικές δεκαετίες έτσι ακριβώς θα το βλέπει!

Monday, February 26, 2007 7:07:00 pm  
Blogger Alexandra said...

ιασωνα,
ναι, μ'αρέσει που υπάρχουν τέτοια άτομα σε νεότερες γενιές.

και η φανή είναι ένα από αυτά.
σκεπτόμενη αλλά υποφέρει απ'αυτό και αυτό είναι η δύναμή της.

Monday, February 26, 2007 9:39:00 pm  
Blogger Jason said...

I'm not paranoid, αυτές τις μέρες είμαι στην Αθήνα και δεν έχω πολύ χρόνο, αλλά πίστεψέ με, μόλις μπορέσω θα σε επισκευθώ και θα σε διαβάσω με τη δέουσα προσοχή.

Πολυαγαπημένη μου Ραλλού με τα 2 -λ, σε δικές μου απορίες πολλές φορές απάντησαν πολλοί, ο καθένας με το δικό του τρόπο, αλλά ναι, νομίζω ότι τελικά μόνος μου βρήκα τις απαντήσεις που σήμερα θεωρώ σωστές.
Όντως έτσι θα το βλέπει μετά από καιρό, ίσως να το βλέπει ήδη έτσι, ίσως κι εγώ να το βλέπω έτσι. Αυτό δεν είναι λόγος, όμως, να παραιτείται κανείς από τις εφηβικές του απορίες. Κάθε άλλο.
Και επιπλέον, είναι πάντα ενδιαφέρουσα η ανταλλαγή σκέψεων ανάμεσα σε άτομα από διαφορετικές γενιές - πόσο μάλλον όταν έρχονται εποχές όπου σπανίζουν οι σκεπτόμενοι άνθρωποι στις νεότερες γενιές.
Αλλά νομίζω τα έχουμε ξαναπεί εμείς οι δύο αυτά, σε διάφορες ευκαιρίες...

Αλεξάνδρα, είπες πολύ μεγάλη κουβέντα.

Monday, February 26, 2007 10:54:00 pm  
Blogger Unknown said...

πάντα πιστεύω στα καλά των γενιών που έρχονται και είμαι μαζί τους ό,τι και αν λένε άλλοι, πάντως τα πιο μικρά στο μπλογκ είναι από τον Αγιο Ευστρατιο και είναι εδώ http://xamogelaste.blogspot.com/2007/02/blog-post_24.html

Tuesday, February 27, 2007 11:43:00 am  
Blogger Jason said...

Είσαι ωραίος ρε street spirit!

Tuesday, February 27, 2007 1:00:00 pm  
Blogger FuSmOKer said...

Jason thanx για το link της Φανής.

Η μικρή τα σπάει!!

FU

Thursday, March 01, 2007 5:53:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home