Wednesday, February 14, 2007

Οι 3 όψεις του ιδίου νομίσματος

20 Comments:

Blogger jul said...

Πφφφφ επειδή η σύνδεση στο γραφείο και ο χώρος δεν επιτρέπουν τετοια πράγματα...θα τα ακουσω απο το σπιτι και θα αναφερθω!!!

Wednesday, February 14, 2007 1:08:00 pm  
Blogger jul said...

Χμμμμμμμμ
Λοιπόν έχουμε και λέμε
Και τα 3 ειναι ίδια, μετάφραση του πρώτου βασικά...
Τα ιταλικά όπως σου έχω ξαναπεί ειναι γλώσσα τραγουδιστή...οποτε ειναι μοναδικά...αααααααν και η αγγλική βερσιόν μου αρέσει περισσότερο...
Οσο για τον Μαχαιρίτσα, μπορεί να μου αρέσει αυτό το γρέζι στην φωνή του, αλλα δεν τον μπορώ... Με ριχνει στα πατώματα...μπορει να μου χαλάσει η διάθεση μόνο από ενα δικό του τραγούδι...
Αν και τα λατρευω τα ιταλικα, ψηφίζω το αγγλικό...:):)

Wednesday, February 14, 2007 4:45:00 pm  
Blogger ΦώΤΗΣ said...

αναποφάσιστος... μεταξυ Ιταλικού κι Αγγλικού

Wednesday, February 14, 2007 8:35:00 pm  
Blogger Jason said...

:)
Ο Μαχαιρίτσας είναι ο αγαπημένος μου και ο Battisti πολύ αγαπημένος, αν και το συγκεκριμένο τραγούδι δε με τρελαίνει στην ιταλική του βερσιόν.
Το ελληνικό και το αγγλικό είναι από τα πολύ αγαπημένα μου τραγούδια.

Wednesday, February 14, 2007 8:36:00 pm  
Blogger Gogo said...

Paneukola i version tis Tanita (den tin kserw) makran kaliteri. Fwni poli aisthantiki kai vatheia, apirws kaliteri paragwgi.
To italiko, ok einai to klasiko..
E, to elliniko apla steketai otan akouseis ta alla dio nomizw.

Thursday, February 15, 2007 9:11:00 am  
Blogger Jason said...

H Tanita έχει καταγωγή από Μαλαισία, Ινδία και Φίτζι... Γεννήθηκε στη Γερμανία και μεγάλωσε στην Αγγλία.
Έχει βγάλει ένα πολύ γνωστό album, το Ancient Heart.
Έχει όντως καταπληκτική φωνή.

Thursday, February 15, 2007 10:40:00 am  
Blogger Debby said...

Πιο πολύ μου άρεσε η ερμηνεία στο ιταλικό αλλά τα φωνητικά στο τέλος μου φάνηκα too much.
Μετά μου άρεσε ο Μαχαιρίτσας. Μου άρεσε ο τρόπος που διάλεξε να το πει αλλά νομίζω χάνει λίγο σε φωνή εναντι του Ιταλού και ας έχει αυτήν την χαρακτηριστική χροιά.
Το αγγλικό μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε καθόλου συγκρινόμενο με τα άλλα δύο. Ψιλο-ξενέρωτο το βρήκα ...

Thursday, February 15, 2007 7:06:00 pm  
Blogger SALOME said...

Θα έχεις σύντομα τις απαντήσεις εφ' όλης της ύλης και για το προηγούμενο post. Επανέρχομαι μετά τις ακροάσεις.

Thursday, February 15, 2007 8:42:00 pm  
Blogger Lost said...

Tanita με χίλια (χθες θα χτυπιόμουνα στα μωσαϊκά, σήμερα ατενίζω το άπειρο του απέναντι τοίχου μ΄ένα χαζό χαμόγελο στη μάπα μου, τι σου είναι η ζωή, τι σου είναι ο άνθρωπος, τι ωραίο δώρο αυτά τα τραγούδια σήμερα, ευχαριστώ Jason!!!)

Thursday, February 15, 2007 10:36:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

hi there!
ωραια μπλογκ!το ανακαλυψα και το διαβαζω.
χαιρομαι που ειναι γραμμενο απο συνομιληκο..

Friday, February 16, 2007 12:45:00 am  
Blogger tzo said...

Ψηφίζω Μαχαιρίτσα, είναι πιο έντονο και δυνατό!

Friday, February 16, 2007 12:29:00 pm  
Blogger Jason said...

Μάλιστα.
Ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις μέχρι στιγμής.
Εγώ είμαι χαμένος λίγο καρναβαλιού, κάποια στιγμή θα επιστρέψω, δε σας αγνοώ.

Salome, και πάνω που είχα αρχίσει να ανησυχώ...

Friday, February 16, 2007 4:28:00 pm  
Blogger Alexandra said...

εγώ πεθαίνω για το πρώτο ιάσωνα!!!

Friday, February 16, 2007 7:15:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Και τα τρία με ταξιδεύουν..
Μη μου βάζεις δύσκολα;)

Friday, February 16, 2007 10:41:00 pm  
Blogger ralou said...

Μαχαιρίτσας αν δεν με αποπροσανατόλιζε η ακρόαση των στοίχων από την ίδια την μουσική.
Γι αυτό Τανίτα!
Η φωνή με ταξιδεύει.

Saturday, February 17, 2007 11:53:00 pm  
Blogger Καπετάνισσα said...

Η Τανίτα κολυμπάει μες στη μουσική, ακολουθεί με θαυμαστή μαεστρία τους κυματισμούς της μελωδίας, ο Λαυρέντης κρατάει ξυραφάκι και την γλυκοπριονίζει, ενώ ο Λούτσιο ξαπλώνει πάνω σε θάλασσα ατάραχη και αφήνεται να πάει...

Της Τανίτας η ψυχή αναγιγνώσκεται καθαρότερα. Και το συναίσθημά της πολύ πιο ρευστό, ίσα καταπάνω μας.

Monday, February 19, 2007 1:13:00 pm  
Blogger exilio said...

Poy sai..prosklisi..ama thes:)

Monday, February 19, 2007 9:03:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Tο πρώτο.-

Tuesday, February 20, 2007 11:43:00 am  
Blogger Jason said...

Χαίρομαι αν σας άρεσαν...

Tuesday, February 20, 2007 5:15:00 pm  
Blogger Τυπος Νυχτερινος said...

Του Λαυρέντη, καλέ μου Τζέισον.
Και γιατί την αγαπάω αυτή τη φωνή και για δικούς μου, πολύ ιδιαίτερους λόγους :)

Δεύτερος ο Λούτσιο και τρίτη η Τικαράμ, γιατί πολύ απλά έπρεπε να τα βάλω σε μια σειρά. Οι δυο αυτές εκτελέσεις έχουν άλλες ώρες που ακούγονται, αλλά του Λαυρέντη -στα δικά μου αυτιά- ακούγεται όλες μα όλες τις ώρες.

Καλημέρες

Thursday, March 01, 2007 11:51:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home