Wednesday, July 02, 2008

The best of Mister Π

Ατάκες αγαπημένου μαθηματικού:
(επιλεγμένες από σχετικό topic στο forum της σχολής μας)

- Δε θα φέρνετε καφέ την ώρα του μαθήματος, γιατί σε λίγο θα φέρουμε να ψήσουμε και γουρουνοπουλάκι.
- Εσείς, κύριε, με τον καφέ… Είναι φρέντο;
- Τι έγινε, άργησε η γουρούνα να φέρει το γάλα; Γιατί από τους άλλους πέρασε γελάδα.
- Περάστε κύριε εδώ εδώ μπροστά... Ναι, εσείς εδώ... Κι εσείς κύριε, στη στάση περιμένατε τόση ώρα και αργήσατε; Αν όλο το αμφιθέατρο περίμενε τα ΚΤΕΛ δε θα ήταν κανείς μέσα! Αν όμως εγώ πάρω αύριο το λεωφορείο και αργήσω κι εγώ ένα τέταρτο ή μισάωρο ή δεν έρθω και καθόλου, μην τολμήσει κανείς και έρθει να μου πει τίποτα!!!
- Όχι, στην Εστία ήμουνα και άργησα…
- Τουλάχιστον το φαγητό ήταν καλό;
- Κοίτα… Δε θα σου πω τίποτα… Γιατί αν σου πω, θα πας μετά στον Τριανταφυλλόπουλο και θα του πεις “ένας τρελός καθηγητής μου είπε ‘γαμώ την Παναγία σου’”…
- Εσείς κύριε που είστε ανήσυχος… Ναι, εσείς… Ελάτε εδώ μπροστά… Με εμπνέουν οι ανήσυχοι…
- Μη φωνάζετε, γιατί ιδρώνω… Και όταν ιδρώνω, εκνευρίζομαι…
- Εσείς εδώ είστε 320. Στο χωριό μου είναι 250. Είστε περισσότεροι απ’ το χωριό μου. Ε λοιπόν, δεν μπορώ να συνεννοηθώ και με ολόκληρο χωριό!
- Χαίρε βάθος αμέτρητο…
- Εσείς που με ενοχλούσατε το 2003 θα συνεχίσετε να με ενοχλείτε και το 2004;
- Δεσποινίς, τι με ενοχλείτε; Εγώ σας ενοχλώ;
- Δεσποινίς, εσείς εκεί με την κόκκινη την μπλούζα…
- Εγώ;!;!;!;
- Ναι, εσείς. Πέστε στον κύριο από πίσω σας με το μπλε ότι άμα έρθω εκεί θα τον σκοτώσω!
- Δεσποινίς… Ναι, εσείς που χαμογελάτε… Κοιτάξτε, μη χαμογελάτε και πολύ, γιατί κινδυνεύετε να σας πούνε χαζοχαρούμενη…
- Δεσποινίς, γιατί μιλάτε;
- Συγγνώμη.
- Δε θέλω να μου ζητήσετε συγγνώμη. Να μη μιλάτε θέλω! Το βρήκαμε τώρα και με μια συγγνώμη καθαρίζουμε. Όχι, δε σας συγχωρώ!
- Μωρό μου σόρρυ, μα έχω βρει καλύτερο αγόρι…
- Εσάς τις κοπέλες δεν πρέπει να σας μαλώνουμε κιόλας. Γιατί άμα σας μαλώνουμε και σας στενοχωρούμε, θα σας δημιουργήσουμε ψυχολογικά προβλήματα. Και άμα σας δημιουργήσουμε ψυχολογικά προβλήματα, μετά θα παντρευτείτε και θα τα βγάζετε πάνω στον άντρα σας και στο παιδί σας! Και τι φταίει ο κακομοίρης!
- Γιατί μιλάτε; Κοιτάχτε παιδιά, δε θα μου δημιουργήσετε εμένα ψυχολογικά.
- Έχω τη γυναίκα μου να μου πρήζει τα ούμπαλα, δε χρειάζομαι κι εσάς.
- Στο γιο μου το λέω μια φορά, δεν το καταλαβαίνει, του το λέω δεύτερη, δεν το καταλαβαίνει, μετά εκνευρίζομαι και φεύγω. Στη γυναίκα μου, αντίθετα, το λέω μόνο μία φορά. Αν δεν το καταλάβει, φεύγω.
- Όποιος μαλάκας δεν μπορεί να λύσει μαθηματικά, κάθεται και βγάζει μαλακίες και στη συνέχεια αυτό το λέει φιλοσοφία...
- Εγώ γνωρίζω απλά πράγματα, ο ήλιος ανατέλλει, ο ήλιος λάμπει, ο ήλιος δύει, πού δύει, στο βουνό, το βουνό τοπικός προσδιορισμός.
- Παιδιά, σήμερα έρχεστε στο Πανεπιστήμιο και δεν ξέρετε ούτε ορθογραφία... Διόρθωνα γραπτά μια φορά, και μια δεσποινίδα μου έγραφε “πήρα και δεύτερη κώλα” με -ω και 1 -λ. Τη βρίσκω μετά και της λέω, κοπέλα μου, εδώ γράφεις άλλα πράγματα... Ναι ναι κι όμως, μη γελάτε...
- Παιδιά να με συγχωράτε, αλλά τα γραπτά σας είναι σαν πατσαβούρι. Παραπομπές από ‘δω, αστεράκια από ‘κει… Από τα πολλά αστέρια, έφτασε Συνταγματάρχης το γραπτό σας…
- Να με συγχωράτε όσοι έχετε γονείς καθηγητές, αλλά ρε παιδιά το ελληνικό σκολείο είναι χειρότερο κι από μπουρδέλο. Τουλάχιστον στο μπουρδέλο υπάρχει μία σειρά, στο σκολείο δεν υπάρχει.
- Σήμερα οι καθηγητές πρέπει να κυκλοφοράμε με τσίγκινα σώβρακα.
- Aνοίγω την τηλεόραση και βλέπω πρώτη είδηση ότι η Mενεγάκη ήταν έγκυος... Παίρνω αμέσως τηλέφωνο το κανάλι και τους λέω: “Λέγουμαι Ευστάθιος Π και είμαι καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών.”. “Τι θέλετε;”, με ρωτάει η τηλεφωνήτρια. “Θέλω να πείτε ότι κι εγώ γκάστρωσα τη γυναίκα μου.”. “Κύριε μου, είστε σοβαρός;”, μου λέει. “Εδώ λέτε για τη Μενεγάκη”, της λέω, “και δε θα πείτε για τη γυναίκα καθηγητού Πανεπιστημίου; Πιο σημαντική είναι;”
- Πάνε τα παιδιά στους Πολιτικούς Μηχανικούς και δεν ξέρουν Παραστατική Γεωμετρία. Τους ρωτούσαν την άλλη φορά ποια είναι η τομή δύο επιπέδων και δεν ήξεραν. Ήθελα να 'ξερα, ανάσκελα στο κρεβάτι τους δεν έχουν κοιμηθεί ποτέ για να δουν ότι η τομή του τοίχου με το ταβάνι είναι μια ευθεία; Αλλά βέβαια, εμείς στο σχολείο κάνουμε Οικιακή Οικονομία για να μάθουμε πώς να σιδερώνουμε το παντελόνι καίγοντας λιγότερο ρεύμα...
- Μια φορά έκανα εργαστήριο στους Πολιτικούς Μηχανικούς... Γράφανε τη συνάρτηση ντάπα ντούπα στο πρόγραμμα και έβγαινε το διάγραμμα! Τους ρωτούσα να μου το εξηγήσουνε και λέγανε “Ωραίοοοοο σσσχήμααααα...”! Ρε παιδιά, μην τα κάνετε όλα με τα προγράμματα!
- Μπαίνω που λέτε μία φορά στο δωμάτιο του γιου μου και τον βλέπω να χρησιμοποιεί το κομπιουτεράκι για να κάνει κάτι πράξεις. Το κομπιουτεράκι έφυγε από το παράθυρο και βρέθηκε στο απέναντι σπίτι. Ε ούτε μια πράξη δε μπορείτε να κάνετε πια μόνοι σας! Ντάπα ντούπα με το καλκουλέιτορ για να κάνετε πράξεις…
- Παιδιά, πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβετε τη σημασία που έχουν οι αριθμοί. Δεν μπορείτε να κάνετε ό,τι στρογγυλοποιήσεις θέλετε εσείς. Μην το κάνετε σαν τη Μαρία. Που τέλειωσε απ’ τους Πολιτικούς Μηχανικούς και δεν ήξερε τι διαφορά έχουν τα 469,5 από τα 500 τετραγωνικά μέτρα τσιμέντο. Και έβγαζε ο υπολογιστής ότι χρειάζονται 469,5 τετραγωνικά τσιμέντο. Αλλά επειδή η Μαρία είναι βλαμμένη και μπερδευόταν τα έκανε 500. Αλλά ο υπολογιστής δεν μπορεί να της πει “πάάάάάάάάάάρτα Μαρία!”...
- Ρε παιδιά, γιατί θέλετε να γίνετε όλοι μηχανικοί; Με ένα γρήγορο υπολογισμό, από την 1η Λυκείου μέχρι και το πέρας των πανεπιστημιακών σπουδών σας, όπου δεν είστε υποχρεωμένοι από το νόμο να συμμετάσχετε, οι γονείς σας πληρώνουν κοντά στα 40.000.000 δραχμές για να σας μορφώσουν. Με αυτά τα λεφτά θα μπορούσαν να σας αγοράσουν 4 γκαρσονιέρες και να τις νοικιάζετε 100.000 δραχμές τη μία το μήνα. Δηλαδή θα βγάζετε 400.000 δραχμές το μήνα και θα κάθεστε. Και στο κάτω-κάτω βρίσκετε και ένα φίλο ή μία φίλη με άλλες 4 γκαρσονιέρες και νάτες οι 800.000 δραχμές το μήνα. Ε μα! Όλοι μηχανικοί θέλετε να γίνετε;
- Λέω στο γιο μου “γιατί δε διαβάζεις ρε;”, κι αυτός μου λέει “γιατί, εσύ που διάβασες τι κατάφερες;”… Και δίκιο είχε, παιδιά. Μέχρι πριν λίγο με μια σακαράκα κυκλοφορούσα.
- Εγώ είχα προτείνει να παίρνω εγώ τους καλούς μαθητές εδώ, με 19,5 και πάνω, και όλοι οι υπόλοιποι να πάνε δίπλα, στον κύριο Κ, για να γίνει επιτέλους σωστό μάθημα, αλλά με είχανε πει ρατσιστή, και ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί…
- Παιδιά, πρέπει να αρχίσετε να μελετάτε. Και η μάνα μου διαβάζει την εφημερίδα, αλλά δεν τη μελετάει.
- Τι κοιτάτε όλη την ώρα το κινητό ρε παιδιά; Μήπως σας βύθισε κανα καράβι η Αλ Κάιντα;
- Ποιανού ήταν το κινητό;
…απόλυτη σιωπή…
- Δεν είπα να μην έχετε ανοικτά κινητά;
…απόλυτη σιωπή…
- Θα φύγου…
…απόλυτη σιωπή…
- Όλη η δεξιά πτέρυγα έξω! Έξω!!! Ζητάω συγγνώμη από τους αθώους, εσάς σας παίρνει η μπάλα…
- Κύριε Π, εγώ δεν έχω καν κινητό όμως, τι φταίω!
- Εσύ, εκτός του ότι σε παίρνει η μπάλα, μαθαίνεις και πώς θα συμπεριφέρεσαι όταν θα αποκτήσεις.
- Απαντήστε ρεεεεε, τι με κοιτάτε σα να είμαι κανα παράξενο πτηνό.
- Θα απαντήσει κανείς, ρε;
…απόλυτη σιωπή…
- Λοιπόν;
- Μηδενική επί άνω φραγμένη, κύριε!
- Μπα; Καλά, δε μου είχατε πει ότι δεν είχατε κάνει αυτήν την ύλη στο σχολείο; Εσείς, κύριε, πώς το ξέρετε…;
- Ε εγώ ήμουνα στη Μαθηματική Εταιρία…
- Ε καλά, κι εγώ είμαι γραμμένος στο κλαμπ της Καλαμάτας, μην το κάνουμε και θέμα τώρα…
- Παιδιά, έτσι που πάτε, ξέρετε πού θα κάτσετε στις εξετάσεις, εεε;; Να σας πω εγώ, αν δεν ξέρετε... Θα κάτσετε στον z'z άξονα... Ναι... Καταλάβατε... Τον κάθετο...
- Στις εξετάσεις θα τραγουδάτε "βαδίζω και παραμιλώ”…
ή (παραλλαγή)
- Στις 14 Φεβρουαρίου θα τραγουδάτε το τραγουδάκι “με πήρε ο ύπνος κι έγειρα στου καραβιού την πλώρη”…
- Λοιπόν, τα θέματα είναι τόσο γελοία που κάποιος έπρεπε να έρθει να μου πει “εγώ με αυτά τα θέματα δε γράφω”!
- Όποιος δε γράψει και μ’ αυτά τα θέματα ή αδιάβαστος είναι ή βλάκας.
- Τι σας ζητάω, ρε παιδιά; Γράψτε τι κάνουν αυτές οι μέθοδοι. Παίρνουν, για παράδειγμα, τον Π και τον κάνουν χιμπατζή…
- Παιδιά, μια φιλική συμβουλή: Μην αντιγράφετε από τους μπροστινούς σας - τα έχουν λάθος.
- Σκονάκια επιτρέπονται, αρκεί να μη σας πιάσω.
- Παιδάκια, θα περάσουμε τώρα να ελέγξουμε τα στοιχεία σας. Βάλτε σας παρακαλώ τα σκονάκια για λίγο στις τσέπες σας μέχρι να περάσουμε και τα ξαναβγάζετε μετά. Εντάξει…; Και να θυμάστε πού βάζετε τι... όχι σαν τον άλλο, που μπέρδεψε μπροστά μου τις τσέπες και αντί για το πάσο έβγαλε το σκονάκι...
- Πάσο ζητάμε, όχι ταυτότητα. Και ο πατέρας μου έχει ταυτότητα, αλλά δεν είναι φοιτητής.
- Επιτρέπεται μέχρι και ένα τσιγάρο. Όποιος κάνει δεύτερο τσιγάρο, έχει φύγει. Μη δω δύο γόπες κάτω.
- Παιδιά, αυτό που γίνεται εδώ μέσα θα το περιγράψω με ένα ανέκδοτο... Ήταν λέει ένα ζευγαράκι, της ηλικίας σας καλή ώρα, αγκαλιά σε ένα παγκάκι και ήταν βράδυ. Κοίταξε η κοπελιά τον ουρανό και λέει "Πωπω αγάπη μου, κοίτα πόόόόόσο πολλά είναι τα αστέρια..." και ο άλλος της λέει "Ναι, της πουτάνας γίνεται!". Ε, το ίδιο γίνεται και εδώ μέσα…
- Εγώ τους τα έλεγα… Θα γράφουμε εξετάσεις στο Γυμναστήριο, τα βλέπετε τώρα… Σε λίγα χρόνια θα πηγαίνουμε στο γήπεδο της Παναχαϊκής και μετά πάνω, στο Κουκούλι…
- Παιδιά, να σας πω κάτι... Επροχτές έβγαλα τα αποτελέσματα στα Μαθηματικά I...
…απόλυτη σιωπή…
- Κοιτάχτε, παιδιά, αυτά δεν είναι σωστά πράματα…
…απόλυτη σιωπή…
- Ήρθανε λοιπόν που λέτε κάτι μάγκες, άμα είναι μάγκες να ‘ρθουν εδώ τώρα, και λέγανε “ρε μαλάκα, με έκοψε ο πούστης”, “μας γάμησε το αρχίδι”, “τον πίνεις Π” και κάτι τέτοια…
…απόλυτη σιωπή…
- Εγώ σας τα έκανα όλα αυτά ρε; Εγώ σας γάμησα;
…απόλυτη σιωπή…
- Απαντήστε ρε!!! Εγώώώ;;;
- Μια φορά, είδα 2 κοπελίτσες να κοιτούν βαθμολογία από κάποιο μάθημα, και λέει η μία στην άλλη “με έκοψε η πουτάνα με 1”… Συγγνώμη κυρία μου, δηλαδή αν σας έκοβε με 4,5, θα έπρεπε τη γυναίκα να την πάμε σε μπουρδέλο!!!
- Γιατί να σε βοηθήσω ρε τσογλάνι; Αφού και πριν μαλάκα με έλεγες και μετά μαλάκα θα με λες…
- Μου λένε στο εργαστήριο Fortran “τι καλός που είστε, κύριε Π, μήπως είστε διχασμένη προσωπικότητα;” Και εγώ τους απαντάω “aφού στο αμφιθέατρο μου κάνετε την πάτσα νααααα...".
- Μάζεψα όλα τα δικαιολογητικά για απουσίες στο εργαστήριο Μεθόδων και ήταν όλα από παιδιάτρους. Ακόμα σε παιδίατρο πάτε; Έπρεπε να πηγαίνατε σε παθολόγο. Λέει η μαμά στον παιδίατρο της γειτονιάς: "Κοίτα μωρέ παρακοιμήθηκε το παιδάκι μου. Γράψε μωρέ του παιδιού πως είχε ανεμοβλογιά να το δώσουμε στον μαλάκα τον Π...”.
- Μου είπε ο άλλος ότι δεν μπορούσε να έρθει στο εργαστήριο γιατί έπρεπε να πάει στην Αγγλία να δει τον Παναθηναϊκό. Κι εγώ, του λέω, έπρεπε να πάω στη Ζιμπάμπουε...
- Ήθελε η κοπέλα να αλλάξει ομάδα στο εργαστήριο επειδή είχε λέει την ίδια ώρα μπαλέτο. Κι εγώ, της λέω, έχω καράτε, αλλά δεν πάω…
- Κάποτε είχε έρθει στο γραφείο μου μια κυρία με την κοιλιά τούρλα. Χρωστούσε ακόμα Μαθηματικά Ι και είχε έρθει να μου πει να την βοηθήσω μπας και πάρει το πτυχίο... Της λέω: "Κυρία μου, εγώ σας κατέστησα έγκυο;"


…and the best of the best…


Μαθηματικά ΙΙ πριν κάτι δεκαετίες...
Ο κύριος Π διδάσκει και επικρατεί απόλυτη ησυχία. Ξαφνικά ένας συνάδελφος από το πρώτο έδρανο, αρχίζει να γελά δυνατά, χωρίς να σταματάει…

- “Διπλό ολοκλήρωμα”;;; ΧΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
Ο Π, περιέργως, δε δίνει καμία σημασία…
- “x = 3”;;; ΧΑΑΑΧΑΧΑΧΑ!!!
Το φαινόμενο επαναλαμβάνεται κάμποσες φορές, ο Π δε δίνει σημασία, οι φοιτητές στα έδρανα έχουν πάθει πλάκα διότι δεν έχουν αντιληφθεί ότι ο συνάδελφος έχει πρόβλημα ψυχικής υγείας…
Κάποια στιγμή, ο κύριος Π αφήνει την κιμωλία, έρχεται, πιάνει τον άνθρωπο αγκαλιά, και τον βγάζει έξω μιλώντας του ψιθυριστά με στοργή στο αυτί.
Το αμφιθέατρο έχει ξεραθεί στο γέλιο…
- Τι γελάτε κύριοι συνάδελφοι…; Αύριο-μεθαύριο το ίδιο μπορεί να συμβεί και σε σας...

16 Comments:

Blogger Marina said...

"Π" όπως λέμε Περιβολάκι; Εκτακτος ο καθηγητής σας, ασσύληπτος. Ερώτηση: Μάθημα κάνατε ποτέ ή μαζεύατε ατάκες;

Wednesday, July 02, 2008 3:49:00 pm  
Blogger Jason said...

Δεν ξέρω, εγώ ήμουν στο άλλο τμήμα και ελάχιστες φορές τον έχω δει σε μάθημα.
Είναι καλός πάντως.

Wednesday, July 02, 2008 7:47:00 pm  
Blogger maya said...

απίστευτος!!!!!!!!

καιρό έχω να κάτσω να διαβάσω τέτοιο κατεβατό!
αλλά με συνεπήρε!

πολύχρωμη καλημέρα
:)))))))

Thursday, July 03, 2008 8:18:00 am  
Blogger Anarchist said...

Αφασία ο Π. Τον είχα και εγώ καθηγητή αριθμητικές μεθόδους, αλλά την μόνη κατσάδα που άκουσα από αυτόν ήταν όταν παρακολουθούσα στο τμήμα σας μαθηματικά 1 μαζί με ένα φίλο μου ηλεκτρολόγο.

Ήμασταν στο πρώτο έδρανο και μιλούσαμε με το φίλο μου, οπότε σε μιά φάση γυρίζει ο Π και μας λέει:
Καλά ρε, να μιλάνε αυτοί που είναι τέρμα Θεού εκεί πάνω στο τέλος του αμφιθεάτρου το καταλαβαίνω αλλά να μιλάτε εσείς εδώ μπροστά μου ρε θα πάρω το έδρανο να σας το φέρω στο κεφάλι!!!!!!!!!!

Thursday, July 03, 2008 10:25:00 am  
Blogger Jason said...

Καλημέρες.

Συνάδελφε, εγώ στο πρώτο έτος είχα την άλλη αφασία, τον Ντ., δεν ξέρω αν τον είχατε ποτέ. Είχε το γέλιο του κι αυτός, αλλά Π. δεν ήταν... Τώρα αντί για τον Ντ. μας έχουνε στείλει τον Κ., που ήταν λέει και παλιός μαθητής του Π., και είναι νέος και σοβαρός. Ξενέρωτα πράματα. Άμα βγάζεις άκρη με το μαθηματικό σου, κάτι δεν πάει καλά.

Thursday, July 03, 2008 11:19:00 am  
Blogger seniorita said...

καλά μιλάμε δάκρυσα από τα γέλια..
ειδικά με εκείνο που η κοπέλα είπε ''με έκοψε με ένα η πουτάνα''..

Thursday, July 03, 2008 2:43:00 pm  
Blogger cortlinux said...

- Παιδιά, πρέπει να αρχίσετε να μελετάτε. Και η μάνα μου διαβάζει την εφημερίδα, αλλά δεν τη μελετάει.

σωστός ο Π. Πολύ καλή ατάκα αυτή.

Thursday, July 03, 2008 4:02:00 pm  
Blogger Jason said...

Α αυτό μας το λένε συχνά.
Είστε μηχανικοί, λέει, εσείς, πρέπει να ξέρετε να μελετάτε, δεν αρκεί να διαβάζετε...

Thursday, July 03, 2008 4:33:00 pm  
Blogger the monkeys said...

Τον είχα και εγώ καθηγητή στους Μηχανολόγους και μετά από αυτά που διάβασα μετανιώνω που δεν τον παρακολουθούσα...!!!Είχα και τον Ντ., αλλά σαφώς δεν συγκρίνεται.

Thursday, July 03, 2008 10:04:00 pm  
Blogger Jason said...

Εντάξει, έχει το γέλιο του και ο Ντ..
Αυτά που λέει τα κλασσικά, του στυλ "Μπας κετ ξέρει κανας άνθρωπος να μας πει..." κλπ. ή η χαριτωμένη του άρθρωση... :)
Αλλά Π. δεν είναι με καμία Παναγία.

Thursday, July 03, 2008 10:41:00 pm  
Blogger azrael said...

Θεοοοοοοοός!!!!!

Friday, July 04, 2008 12:54:00 am  
Anonymous Anonymous said...

"Άμα βγάζεις άκρη με το μαθηματικό σου, κάτι δεν πάει καλά."

Θα το έλεγα και για τον δικό μας στο σχολείο ξέρεις ποιον. :)

Επίσης "όποιος μαλάκας δεν μπορεί να λύσει μαθηματικά, κάθεται και βγάζει μαλακίες και στη συνέχεια αυτό το λέει φιλοσοφία" εε δεν έχει και αδικο....

Friday, July 04, 2008 4:52:00 pm  
Blogger Jason said...

Ε καλά μην τα ισοπεδώνουμε και όλα...
Εγώ νομίζω ότι αυτό είναι η μόνη μαλακία που έχει πει.

Friday, July 04, 2008 8:52:00 pm  
Blogger athinovio said...

θεός ο Π.

είχα έναν τέτοιο στη χημεία στο λύκειο και με αυτόν μπόρεσα να καταλάβω τα στοχειώδη για να μην είμαι εντελώς άσχετη

Saturday, July 05, 2008 8:26:00 am  
Blogger Stavros Katsaris said...

Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Ο!

Είδες τι γέλιο προκαλούν πολλές φορές τέτοιες ατάκες?

Η λογική με τις γκαρσονιέρες είναι απίστευτη!!!

Sunday, July 06, 2008 7:06:00 am  
Blogger proserpina said...

Χααχαχαχαχχχ λες και διαβάζω το δικό μας φόρουμ, έχουμε κι εμείς θέμα αφιερωμένο στις ατάκες των καθηγητών μας

Έχουν κάτι, τελικά, οι καθηγητές των πολυτεχνικών σχολών... :P

Sunday, July 13, 2008 2:57:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home