Friday, July 18, 2008

Γκαστόνε

Α δεν μπορώ να πω...

Η τύχη είναι εντάξει μαζί μου.

Μούχει ξηγηθεί φιστίκι απ’ την αρχή: "όποτε με χρειαστείς, όποτε θελήσεις να βασιστείς πάνω μου για κάτι, να ξέρεις ότι ΔΕ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ."

Εντάξει, δεν παραπονιέμαι, είναι πιο σωστό αυτό. Απ’ το να μου το παίζει καλή στην αρχή και μετά να μου κάνει καμιά μπινιά, όόόχι το προτιμώ καλύτερα έτσι. Περπατάμε σε χώρια πεζοδρόμια.

Είναι και δίκαιο δηλαδής.

Υπάρχουν κάποιοι που την απολαμβάνουν και τη λατρεύουν ως θεά, κάποιοι σε ρόλο Γκαστόνε που η τύχη τους αγαπάει ακριβώς επειδή την αγαπούν κι αυτοί.

"Εσύ", μου λέει, "που είσαι ορθολογιστής, εσύ που νομίζεις πως μπορείς να τα βγάλεις πέρα μόνος ή παρέα με τη λογική σου, κάτσε βγάλε άκρη λοιπόν. Μακριά κι αγαπημένοι.". Δίκαιο, δίκαιο.

Απλώς να ξέρετε, κάθε φορά που αισθάνεσθε ότι όλα πάνε στραβά, ότι είστε στη χειρότερη δυνατή κατάσταση κλπ., να θυμάστε 2 πρόσωπα πάντα:

1) το Μέρφυ, που έχει αποδείξει με τους νόμους του ότι πάντα αυτή η διαπίστωση αποβαίνει λανθασμένη και

2) εμένα, που έχω αποδείξει με το βίο μου το ίδιο πράγμα, αλλά με το ακριβώς αντίθετο (για σας) ψυχολογικό πρόσημο, ότι δηλαδή πάντα υπάρχει κάποιος που να βρίσκεται σε χειρότερη κατάσταση από σας· εγώ.

6 Comments:

Blogger athinovio said...

τι σε κάνει να το λες αυτό? Πρέπει να μας αναλύσεις τη θέση σου

Saturday, July 19, 2008 4:19:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

εισαι ψυχακιας τελικα......

Sunday, July 20, 2008 12:45:00 am  
Anonymous Anonymous said...

αυτο θα τραγουδησουμε οταν το αποφασισεις!!
'Δε μετάνιωσα ποτέ για όσα άφησα να φύγουν
πες μου ρε φίλε τότε γιατί στιγμές μου με πνίγουν
δεν άπλωσα το χέρι σ'όσα μ'είχαν προδώσει
ούτε ζήτησα απ'το παρελθόν ποτέ να με γλιτώσει.
Έστηνα πάντα την τύχη μου στα ραντεβού μας..'

αν κ εσεις τα ειχατε χωρισει απο καιρο οπως λες..

(ειχα πει οτι δεν θα ξαναγραψω πουθενα, αλλα τι να κανω, εναν σ'εχω. εσενα κ τις κατσαριδες.. :P )

Sunday, July 20, 2008 4:10:00 pm  
Blogger Jason said...

@athinovio

Ξέρω εγώ τι λέω...
Δε χρειάζεται να τα αναλύουμε όλα, τα αναλύομαι εγώ με τον εαυτό μου και με τον κύριο Μέρφυ και τα βρίσκουμε μια χαρά μεταξύ μας. ;)

@φανή

Μεγάλη μου τιμή αυτό το τελευταίο...
Και το πρώτο δηλαδή, αλλά αφού τόσον καιρό σε κυνηγάω να τραγουδήσουμε (τι να τραγουδήσουμε, να κελαηδήσουμε δηλαδή) και δε θέλεις ρε φίλε...

Wednesday, July 23, 2008 2:08:00 pm  
Blogger Unknown said...

άσε θα της ξηγηθώ της κυρα-Τύχης έχω κάτι χαπάκια που φέρνουν αρχές αλτσχάιμερ ;)

Thursday, July 24, 2008 1:28:00 am  
Blogger tromponi said...

Διακρίνω μια απογοήτευση...Μήπως τα βλέπεις όλα πιο μαύρα από ότι είναι;

Sunday, July 27, 2008 10:38:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home