Wednesday, February 27, 2008

Τζιβαέρι

Αχ, η ξενιτιά το χαίρεται, τζιβαέρι μου,
το μοσχολούλουδό μου...
Σιγανά, σιγανά, σιγανά και ταπεινά...

Αχ, εγώ 'μουνα που το ’στειλα, τζιβαέρι μου,
με θέλημα δικό μου...
Σιγανά, σιγανά, σιγανά πατώ στη γη...

Αχ, πανάθεμά σε ξενιτιά, τζιβαέρι μου,
εσέ και το καλό σου...
Σιγανά, σιγανά, σιγανά και ταπεινά...

Αχ, που πήρες το παιδάκι μου, τζιβαέρι μου,
και το ’κανες δικό σου...
Σιγανά, σιγανά, σιγανά και ταπεινά...

Όταν τη βρήκα στο παγκάκι ακούνητη, χωρίς ούτε να ακούει τα βήματά μου, παρά μόνο το κασκόλ της να χορεύει με τον άνεμο, καθώς χάζευε τη θάλασσα, μου ήρθε στο μυαλό το "Τζιβαέρι".

7 Comments:

Blogger iris said...

ποιος να ξέρεις πόσες θάλασσες έχουν περάσει και περνούν ακόμη από τη δική της ζωή για να νιώθει τώρα τόσο οικεία με αυτή.

Wednesday, February 27, 2008 9:24:00 pm  
Blogger Ελίζα said...

ax...foberi stigmi.
k ego me mia fili mu sti 8esaloniki ihame dei mia kiria.megalis ilikias,poli frontismeni,na ka8ete arhontika moni tis na pinei kafe.auti k o eautos tis.
apo tis pio orees eikones.
by the way itan la8os to post iha patisi kata la8os dimosieusi!
sto epomeno pu dimosieusa tora,leei kati pu bori k na se afora,an to8es

Thursday, February 28, 2008 12:12:00 am  
Blogger Ναπoλέων said...

1.3.08
Καλημέρα
Καλές Απόκριες
Καλό Μήνα
Καλή Σαρακοστή
Καλό Πάσχα
Καλή Ψήφο
Καλές Διακοπές
Καλό Χειμώνα
Έ!... και ...Καλά Χριστούουουγεννα!
Ν.
------------
Y.Γ.
Ωραιότατος ο συνδυασμός.

Saturday, March 01, 2008 7:26:00 am  
Blogger non journalist* said...

lol, eprepei na exeis k to videaki me ti domna samiou na to tragouda.. alla einai poli kata8lipsiariko..

Saturday, March 01, 2008 3:48:00 pm  
Blogger Jason said...

Ναπολέοντα, καλά κρασά. :P

Sunday, March 02, 2008 11:51:00 pm  
Blogger cindaki said...

Το άκουσα χτες στο Λαζόπουλο και αμέσως σε σκέφτηκα...

Wednesday, March 05, 2008 7:17:00 am  
Blogger dyosmaraki said...

Πολυαγαπημένο μου τραγούδι

Και εγώ το ίδιο θα σκεφτόμουν αν έβλεπα τη φιγούρα στο παγκάκι

Wednesday, April 09, 2008 7:29:00 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home