Saturday, February 23, 2008

Για μια φίλη ταξιδιάρα που θα μου λείπει πάντα

Λουλούδια κι άστρα

στο χωράφι τ' ουρανού.

Σταυροβελονιές, φως

στο κέντημά του.

Τα μάτια μου.

Η ανάσα σου.

Εσύ κι εγώ.


Ήμουν στη θάλασσα κι απόψε και σου μίλαγα.

Καμιά φορά όταν λείπεις σου μιλάω.


Καρέ καρέ περνάνε θραύσματα ζωής από μπροστά μου.

Γιατί αυτό είναι οι αναμνήσεις.

Φωτογραφίες ζωής. Ταξινομημένες στο album της καρδιάς μας.

Μόνο που αυτό το album δεν ξεθωριάζει, δε φθείρεται με το χρόνο.

Ή μάλλον πιο σωστά, επιλέγει να ξεθωριάσει και να καταχωρήσει στις πίσω πίσω σελίδες του ό,τι δεν είναι λαμπερό, ό,τι το σκοτεινιάζει, ό,τι χαράζει πληγές, ό,τι αφήνει σημάδια "χρώματα μουντά".

Σκέφτομαι, νιώθω, ζω, ξαναζώ, "ταξιδεύω στη χώρα της καρδιάς", σε κοιτάζω πιο βαθιά, σε αγαπάω διαρκώς.


Πόσα σου λέω, μικρά κι ασήμαντα, και πώς καταλαβαίνεις.

Πώς με ακούς και πώς χαμογελάς.


Αναπνέω μαζί σου, έστω μακριά σου.

Σ' ευχαριστώ που είσαι κομμάτι μου.


Όπου και να ‘σαι, είσαι κομμάτι μου.

Όπου και να ‘σαι, είμαι κοντά σου.


* Το μεγαλύτερο μέρος του κειμένου δεν ανήκει σε μένα. Αλλά και όλο το κείμενο, δεν ανήκει σε μένα. Ανήκει σε μια φίλη ταξιδιάρα, που θα μου λείπει πάντα.

14 Comments:

Blogger cindaki said...

Υπάρχουνε πάντα στο μυαλό μας αυτοί που μας λείπουνε. Και στην καρδιά μας. Πόσες φορές δε θα ήθελα να είχα κοντά μου αγαπημένα πρόσωπα, να μοιραστώ τις ανησυχίες, τις λύπες, τις χαρές μου...

Αλλά να νιώθεις τυχερός Ιάσωνα, που πέρασαν άνθρωποι από τη ζωή σου που σε σημάδεψαν!

Σου στέλνω ένα γλυκό φιλί!

Saturday, February 23, 2008 1:41:00 pm  
Blogger kiara said...

Είστε πολύ γλυκός.
Συγκινητικό.
:)

Saturday, February 23, 2008 2:28:00 pm  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Τυχερή...τη ζηλεύω...
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Saturday, February 23, 2008 9:38:00 pm  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Ξανάρθα γιατί τούτο έχει σημασία...είναι γεγονός "να καταχωρήσει στις πίσω πίσω σελίδες του ό,τι δεν είναι λαμπερό, ό,τι το σκοτεινιάζει..."

Τίποτε δεν σβήνει, απλά... καταχωνιάζεται

Καλό σου βράδυ!

Saturday, February 23, 2008 9:41:00 pm  
Blogger Jason said...

Πράγματι.
Βέβαια, όπως είπα, δεν το έχω γράψει εγώ αυτό. :)

Καλή μου sofi-k, εσύ που ξέρεις ίσως σε ποια φίλη μου αναφέρεται το post αυτό, θα καταλαβαίνεις ότι είναι κάποιοι άνθρωποι που δεν περνάνε, σε σημαδεύουν και φεύγουν - αλλά, αντίθετα, μένουν για πάντα.

Sunday, February 24, 2008 3:47:00 pm  
Blogger maraki said...

Moy aresoyn poli ta poihmata kai idika ayta poy bgenoyn apo thn psuxh toy allou.... elpizo auto to kommati soy h na to ksanabreis h ena neo kommati na kleisei to keno poy afise to allo

Monday, February 25, 2008 9:32:00 pm  
Blogger maraki said...

Moy aresoyn poli ta poihmata kai idika ayta poy bgenoyn apo thn psuxh toy allou.... elpizo auto to kommati soy h na to ksanabreis h ena neo kommati na kleisei to keno poy afise to allo

Monday, February 25, 2008 9:33:00 pm  
Blogger Jason said...

Σ' ευχαριστώ, αλλά αυτή τη φορά δεν έχω χάσει κάτι ούτε θέλω να βρω άλλο, απλώς μου λείπει πάντα ένα κομμάτι μου που βρίσκεται συνήθως μακριά. :)
Και να επαναλάβω βέβαια πως τα περισσότερα δεν τα έχω γράψει εγώ.

Monday, February 25, 2008 10:40:00 pm  
Blogger cindaki said...

Ξέρω νομίζω που αναφέρεσαι και νιώθω πως σε καταλαβαίνω! Και τέτοιοι άνθρωποι μόνο να μείνουν για πάντα μπορούν, τίποτα λιγότερο!

Tuesday, February 26, 2008 10:41:00 am  
Blogger maika said...

βρέθηκε κοντά σου κι αυτό νομίζω είναι τύχη!!
κι εσύ θα της λείπεις , είμαι σίγουρη!

Tuesday, February 26, 2008 11:25:00 am  
Blogger Unknown said...

πολύ γλυκό ;)

Tuesday, February 26, 2008 11:43:00 am  
Blogger Axis Mundi said...

Με το κείμενο αυτό νομίζω πως κατα κάποιο τρόπο βρίσκεται κοντά σου.
Και αυτό είναι πολύ σημαντικό.
Συμφωνώ πως είναι πολύ συγκινητικό και πολύ ανθρώπινο. Καλησπέρα.

Tuesday, February 26, 2008 2:16:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Φιλιά*

Tuesday, February 26, 2008 2:50:00 pm  
Blogger Iliaxtida said...

επιμενω οτι τα ποστ σου εχουν μια αυρα συναισθηματων επιλεγμενων και τοποθετημενων πολυ ομορφα... :)

Wednesday, February 27, 2008 3:54:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home