Thursday, June 14, 2007

Εργαστήριο Παρασκευής

Λοιπόν θέλω να δηλώσω τα εξής.

Μου φαίνεται πολύ περίεργο να μιλάνε κάποιοι στις ειδήσεις για εργαστήρια παρασκευής ναρκωτικών, εκρηκτικών, κλπ. και σίγουρα πολύ ειρωνικό να διαβάζω ρεπορτάζ για εργαστήρια παρασκευής ζυμαρικών, γαλακτοκομικών, κλπ., τη στιγμή που εγώ έχω εργαστήρια Παρασκευής ΣΚΕΤΟ.

Θέλω να ξέρετε πως είναι πολύ δύσκολο για έναν άνθρωπο να κάνει εργαστήρια, μεταξύ άλλων, τις Παρασκευές 7-9 το βράδυ.

Θέλω να ξέρετε πως είναι γενικότερα απάνθρωπο για έναν άνθρωπο να περνάει το καλοκαίρι του στην Πάτρα, με αυτήν τη ζέστη και την υγρασία που σε κάνουν να είσαι ιδρωμένος όλη μέρα και να μην μπορείς να αναπνεύσεις. Και πού να σφίξουν οι ζέστες, θα μου πείτε, και η πλάκα είναι ότι η εξεταστική θα ξεκινήσει με τις ζέστες ήδη σφιγμένες, πολύ σφιγμένες, τόσο σφιγμένες που θα κοντεύουν να σκάσουν και να σκάσουμε κι εμείς μαζί. Να ξέρετε, λοιπόν, πως είναι απάνθρωπο για κάποιον άνθρωπο να δίνει ας πούμε Ηλεκτρικές Μηχανές (λέμε τώρα ένα σενάριο, πρόγραμμα δε θα έχουμε παρά μόνο λίγες μέρες πριν την εξεταστική χοχοχο) Παρασκευή 27 Ιουλίου στις 3 το μεσημέρι στο αμφιθέατρο της εστίας. Όχι όχι, το λέω να το ξέρετε.

Επίσης, έχω να καταγγείλω πως είναι ένας παπαγάλος στην Κορίνθου που κάθε φορά που περνάω με λέει "μαλάκα μαλάκα", δηλαδή καταλαβαίνετε, ή είμαι δύο φορές μαλάκας, ή μου το λέει δύο φορές για εμπέδωση, γιατί ίσως είμαι πολύ μαλάκας για να το καταλάβω με την πρώτη.

Έχω να καταγγείλω ακόμα πως έκανα το λάθος να ταΐσω μία μαύρη γάτα και έτσι εδώ και βδομάδες κάθε μέρα κόβει βόλτες έξω από τη σίτα του ανοιχτού μου παράθυρου και νιαουρίζει. Παρατηρώ δε, ότι τρομάζει κάθε φορά που στύβω ένα λεμόνι, δεν ξέρω άμα είναι σημαντικό στοιχείο αυτό κύριε Πρόεδρος, αλλά εγώ το λέω, να μην το πω; Καλείται όποιος με ακούει να προσπαθήσει να μου γράψει μια παράγραφο με μια ιστορία με ένα λόγο για τον οποίο μία μαύρη γάτα μπορεί να τρομάζει όταν βλέπει ένα μαυρισμένο φοιτητή να στύβει ένα κίτρινο λεμόνι.

Τέλος, θέλω να σας ενημερώσω για κάτι.

What I am about to tell you might come to you as a shock, but…

Η λέξη 'περιβαντολογικός'… δεν υπάρχει!

Δεν ξέρω άμα σας εκπλήσσω, αγαπητοί δημοσιογράφοι (ο-θεός-να-σας-κάνει), αλλά ποιος ασχολείται μαζί σας, εσείς αγράμματοι είσθε οι 9 στους 10.

Δεν ξέρω άμα σας εκπλήσσω εσάς, κύριε Παπανδρέου, τα αμερικάνικα είναι πιο εύκολη γλώσσα, το ξέρω, δεν κρύβουν τόσες εκπλήξεις, αλλά εγώ πρέπει να σας το πω.

"Περιβάλλον" είναι η λέξη, άρα αυτός που αφορά το περιβάλλον είναι "περιβαλλοντικός". Η επιστήμη που ασχολείται με τη μελέτη του περιβάλλοντος είναι η "περιβαλλοντο-λογία" και ο σχετικός με αυτήν είναι "περιβαλλοντολογικός".

Τα αμερικανικά γονίδια είναι επικρατή, το καταλαβαίνω κι αυτό, και υποβόσκουν και παραμονεύουν και φαίνεται ότι στην πρώτη ευκαιρία επιτίθενται. Υποθέτω αυτό το 'βα-λλο-ντο-λο' τους πέφτει λίγο βαρύ και τους έρχεται, κατά το προσφιλές τους συνήθειο, να του κόψουν καμιά συλλαβή χάριν ευφωνίας και ευπεψίας, αλλά τότε θα μπορούσα κι εγώ ας πούμε να αλλάξω το ονοματάκι σας, ας πούμε αυτό το 'πα-πα' με μπερδεύει, να το κόψουμε λίγο, να το κάνουμε "Πανδρέου", ή μάλλον "Pandrew". Να του αλλάξω τα φώτα, ηλεκτρολόγος είμαι λέμε. (ερώτηση: θα κάνατε άραγε πολιτική καριέρα άμα το όνομά σας ήταν λίγο διαφορετικό; - ρητορικό ήταν, δε χρειάζεται να απαντήσετε)

Και δε νομίζω, κύριε πρόεδρε, πως είναι και πολύ ευγενικό να φέρεστε έτσι στο περιβάλλον, ανήμερα μάλιστα της εορτής του και τη στιγμή που κάνετε θεαματική είσοδο οδηγώντας υβριδικό αυτοκίνητο, αποδεικνύοντας τόσο μα τόσο ξεκάθαρα το πραγματικό, ειλικρινές, αυθεντικό και πηγαίο ενδιαφέρον σας, το έμπρακτο ενδιαφέρον σας, το ενεργό, το άγρυπνο ενδιαφέρον του ανθρώπου που εργάζεται ολημερίς και πυρετωδώς για τον έναν και μοναδικό του στόχο, την επανάσταση του πράσινου…

Του ΠΑΣΟΚ.

16 Comments:

Anonymous Anonymous said...

λευτεριά στα εργαστήρια παρασκευής ! :) :) :)

Thursday, June 14, 2007 2:12:00 pm  
Blogger nassos said...

Καλά δεν θα κάνει και εσύ θητεία πουλάκι μου. Θαλαμοφύλακας ή/και σκοπάνθρωπος με 35 βαθμούς και άπνεια... κάπου στη Παγανή...

(και μετά μπάνιο στο Mayotte!)

:P :P

Thursday, June 14, 2007 6:47:00 pm  
Blogger Jason said...

Ναι καλάάά, κακοπερνάς βλέπω πουλάκι μου... :)
Mayotte, αυτά είναι...
Άλλοι βαράνε σκοπιές στην Τρίπολη και στο Αγρίνιο, και άλλοι στο νησάκι με καφεδάκι και πισίνα... ;)

Thursday, June 14, 2007 7:31:00 pm  
Blogger Blondie said...

Χμμ.. Μαύρη γάτα.. και λεμόνι.. και φοιτητής.. Λοιπόν.. το μόνο ΛΟΓΙΚΟ που μπορώ να σκεφτώ, είναι στην προηγούμενη ζωή της η γάτα να ήταν λεμόνι που να το έστυψε ένας φοιτητής που είχε εργαστήρια την Παρασκευή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thursday, June 14, 2007 8:02:00 pm  
Blogger Anarchist said...

Σχετικά με τα εργαστήρια:

Πρόπερσι και πέρσι το καλοκαίρι
(όλο τον Ιούλιο και μέρος του Αυγούστου) το πέρασα στην Πάτρα,
σε ένα κωλοεργαστήριο για χάρη της έρευνας (μη χέσω).


Σε καταλαβαίνω πιο πολύ απ'ότι νομίζεις.

ΚΟΥΡΑΓΙΟ.

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.

Thursday, June 14, 2007 11:01:00 pm  
Blogger Jason said...

Χαχα Νάντια καλό, αλλά περίμενα έτσι κάτι με πιο σύνθετη πλοκή! :)

Συνάδελφε, ένα θα σου πω - ένα.
-------------------------------------------
Ε αυτό. :)
Όχι πλάκα κάνω. Ένα θα σου πω:
Γάμησέ τα.

Thursday, June 14, 2007 11:08:00 pm  
Blogger maika said...

νομίζω πως η γάτα δεν τρομάζει, μάλλον τσαντίζεται. Πρέπει να περνάει το λεμόνι για καναρίνι και της τη δίνει που πίνεις εσύ το χυμό του και όχι εκείνη!!

Όσο για τον Πρόεδρα...έχει αποδείξει τόσες φορές την εξυπνάδα...του το καημένο μωρέ...
Μην είσαι κι εσύ τόσο σκληρός μαζί του!! Κρίμα!!

φεύγω και ήρθα να σε χαιρετήσω κι απο κοντά!
Καλο καλοκαίρι!
φιλιά!

Friday, June 15, 2007 9:10:00 am  
Blogger Jason said...

Το ξέρω ότι φεύγεις...
Καλό καλοκαίρι! Θα μας λείψεις!

Friday, June 15, 2007 10:14:00 am  
Blogger Unknown said...

η μαύρη γάτα είναι του Pandrew και κατάλαβε ότι είσαι ένας περιβαντολογικός που της πρόσβαλες το αφεντικό της ;)

Friday, June 15, 2007 11:15:00 am  
Blogger Φανή said...

χαχαχαχαχαχαχα.. γκουχ γκουχ, σοβαρευομαι..
1) εγω ΤΕΛΕΙΩΣΑ και κανω διακοπες αλλα δεν το λεω για να ζηλεψεις..με ξερεις.. :P

2)η γατα σε γουσταρει και ζηλευει που ασχολεισαι με το λεμονι, που το εχεις στα χερια σου, που το σφιγγεις στα χερια σου (ε και στον λεμονοστιφτη)!! δεν φανταζεσαι ποσο θα ηθελε να ειναι λεμονι!! :P

3) δεν σε ξαναλεω 'πασπαμιγκο'..

Friday, June 15, 2007 11:29:00 am  
Blogger kanataki said...

εγώ από όλα αυτά ένα έχω να πω...

προσοχή στις Πατρινές!

Friday, June 15, 2007 12:38:00 pm  
Blogger iris said...

βλέπω το έχεις πάρει κατάκαρδα το θέμα με τα εργαστήρια...
Όλοι τα έχουμε περάσει αυτά με τον ένα τρόπο ή τον άλλο. Ήταν ένα καλοκαίρι που ήμουνα σαν ζόμπι ξυπνούσα - διάβαζα - έτρωγα μεσημεριανό - διάβαζα - έκανα ένα μικρό διάλειμμα - διάβαζα -έβλεπα μισή ώρα τηλεόραση και κοιμόμουνα. Κι όχι ό,τι κι ό,τι αρχαία παρακαλώ !!

Κουράγιο. Θα περάσει ... Μετά αρχίζουν τα δύσκολα

Friday, June 15, 2007 2:09:00 pm  
Blogger iris said...

όσον αφορά τη γάτα και το λεμόνι είμαι σίγουρη πως υπάρχει μία πολύ άλογη και παραμυθένια εξήγηση αλλά με βάρεσε ο ήλιος σήμερα και δεν έχω μυαλό να τη σκεφτώ. Επιφυλάσσομαι

Friday, June 15, 2007 2:11:00 pm  
Blogger tromponi said...

Κοίταξε υπάρχει ένα παιδικό γαλλικό ποίημα που λέει για μια γάτα που κοίταξε το φεγγάρι και το φεγγάρι μπήκε στα μάτια της, η γάτα έκλεισε τα μάτια της και το φεγγάρι έμεινε μέσα, γι' αυτό όταν βλέπουμε γάτα το βράδυ το φεγγάρι λάμπει μέσα στα μάτια της...Το σχήμα του λεμονιού είναι ένα κατά προσέγγιση στρογγυλό σχήμα όπως και το σχήμα του φεγγαριού... Έπομένως υποθέτω ότι η γάτα όπως έιναι μαύρη νοιώθει ότι ανήκει στο ίδιο είδος με τον μαυρισμένο φοιτητή άρα θα έχει και αυτός το φεγγάρι στα μάτια του αλλά μάλλον κάτι τρομερό συναίβει και ο φοιτητής έβγαλε από τα μάτια του το φεγγάρι και με μίσος το έκανε φεγγαρόσκονη...Γι αυτό η γάτα τρομοκρατείται σαν να είναι παρατηρητής ενός δράματος...

Friday, June 15, 2007 7:23:00 pm  
Blogger Jason said...

Street spirit καλό. :)

Φανή:
1) Εγώ είμαι καλός άνθρωπος και χαίρομαι για σένα
2) Ωραία το έθεσες, δε θα το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι! Έχεις το παραμύθι μέσα σου... :)
3) Και πολύ καλά κάνεις! Άσε τι μου είπανε τις προάλλες και πήγα να αυτοκτονήσω... Θα το κάνω post κι αυτό κάποια στιγμή.

Iris, δυσυτχώς έτσι είναι αυτά...
Άμα δεν ήξερα πως έχεις δουλειές κι εσύ, θα σε έβαζα να μου γράψεις εσύ ένα παραμύθι που να τα εξηγεί όλα, αλλά το έκανε ήδη η I'm not paranoid καταπληκτικά...

Καταπληκτικό κοπελιά, καταπληκτικό, πραγματικά υπέροχο!

Friday, June 15, 2007 7:29:00 pm  
Blogger 3 parties a day said...

Αυτό με το λεμόνι μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Λέω να το δοκιμάσω με τις γάτες μου, να δω αν ισχύει για περισσότερες από μία!

Wednesday, June 20, 2007 8:33:00 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home