Saturday, September 30, 2006

Ψηφιακοί έρωτες

Το παρακάτω τραγούδι ονομάζεται "Ψηφιακός νταλκάς" και ανήκει σε κάποιον Βασίλη Πάλλη...
Μ' έχει πάρει από κάτω
που 'χεις γκόµενο ßαρßάτο
και εµένανε µε φτύνεις,
µε ντιλίτ πολλά µε σßήνεις.
Τονε ßρήκες στα ιντερνέτια
και θαρρείς πως έχει τέτοια,
πίκρες κάνω κόπι-πέιστ,
γιατί εσύ δεν έχεις τέιστ.
Αν µ' αγαπάς δεν ξέρω,
αν µ' αγαπάς δεν ξέρω...
Βαράει η καρδιά µου
τρελά ραν τάιµ έρο...
Σαν το Ντος αργά σε χάνω,
άπειρα φορµάτ θα κάνω
και θα ßάλω τα Γουίντος
µήπως και γυρίσεις, µήπως...
Μην ξεχνάς πως έχεις βέρα,
άσε τώρα τον ξενέρα,
έλα πίσω στον Μπιλ Γκέιτς,
μην κολλήσεις κανα Έιτζ.
Αν μ' αγαπάς δεν ξέρω,
αν μ' αγαπάς δεν ξέρω...
Βαράει η καρδιά μου
τρελά ραν τάιμ έρο...
Και κάπως έτσι τελειώνει ένας σοβαρός γάμος...
Έλα, όμως, που κάποια μέρα η κυρία χωρίζει και με τον ξενέρα...
Τούτο εδώ λέγεται "Computer love" και είναι του Χάρρυ Κλυν... Αλλά μάλλον το λέει και ο ξενέρας...
Ανοίγω το computer και ταράζομαι,
στο scrapbook σ' έχω σώσει και στο clipboard,
μου καίγεται το SCSI και το CPU
από τα δάκρυα που τρέχουνε στο keyboard...
Φορτώνω τα back-up απ' το zippάκι μου
και τα παλιά μας τα αρχεία κάνω copy,
μα μόλις κάνω open με το Photoshop
μου λέει το σύστημα "Please register this copy"...
60 MB RAM κι όμως με ξέχασες,
στα απορρίμματα με πέταξες και μένα,
να μη σου πιάνω χώρο τώρα στο σκληρό,
μαζί με κάτι χαλασμένα δεδομένα...
Να μη σου πιάνω χώρο τώρα στο σκληρό,
μαζί με κάτι χαλασμένα δεδομένα...
Scannάρισα τη μαγεμένη σου μορφή,
σε JPG format την έχω φυλαγμένη,
και τη φωνή σου έχω γράψει σε wav
και real-audio encodeαρισμένη...
Κοιτώ το άδειο mailbox μου και πονώ,
γιατί e-mail δεν μου στέλνεις τόση ώρα...
Και με το modem δεν μπορώ να συνδεθώ,
γιατί κολλάει το γαμημένο το Eudora...
60 MB RAM κι όμως με ξέχασες,
στα απορρίμματα με πέταξες και μένα,
να μη σου πιάνω χώρο τώρα στο σκληρό,
μαζί με κάτι χαλασμένα δεδομένα...
Να μη σου πιάνω χώρο τώρα στο σκληρό,
μαζί με κάτι χαλασμένα δεδομένα...
Κατάλαβες...; Γυναίκες, σου λέει μετά.
Και κάπου εκεί θυμάται κανείς το θρυλικό άσμα του Δημήτρη Σταρόβα...
Σε ψάχνω σ' όλο το Internet
με 800ρι Pentium,
αλλά δεν είσαι πουθενά,
γι' αυτό θα πάω σε μέντιουμ.
Και το μέντιουμ ρωτάω
πού να βρίσκεσαι εσύ,
"Μιά στιγμή μονάχα", λέει,
"να ανοίξω το πι σι."
Το μηχάνημα ρυθμίζει
στη σωστή κατεύθυνση
και μου λέει "Αυτή που ψάχνεις
είναι στη διεύθυνση
Ήτανε το σοκ μεγάλο,
έχασα τον μπούσουλα,
και το μέντιουμ ρωτάω
"Τι να κάνω, Ούρσουλα...;"
"Μην αγχώνεσαι", μου λέει,
"θα την κανονίσουμε,
στο διαδίκτυο τ' όνομά της
θα καταχωρίσουμε,
Καρδιά μουουου...
Το χειρότερο, όμως, ήταν
πως δεν ήσουν μόνο εσύ,
μέσα στο σάιτ της αμαρτίας
ήσασταν όλες μαζί...
Βαρέθηκα με τις γυναίκες
να απογοητεύομαι,
θα τα φτιάξω με τον Μπάμπη
για να ξεμπερδεύομε...
Κρίμα κι ήταν σπουδαίο παλληκάρι...
ΥΓ: Καταλαβαίνεις, τώρα, Ατταλάντη μου, τι σοβαρά προβλήματα δημιουργούνται με τους ψηφιακούς έρωτες...;

13 Comments:

Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Ενα τραγουδι με πονο,που σπαραζει για τη καντια της νεας γενιας!!!Σοφα τα λογια του στιχουργου!!!

Saturday, September 30, 2006 11:12:00 pm  
Blogger cindaki said...

Χα χα!
Τέλεια!

Καλό μήνα Ιάσονα!!!

Sunday, October 01, 2006 1:35:00 pm  
Blogger Attalanti said...

(χειροκροτώ:) Κλαπ, κλαπ, κλαπ, κλαπ! Τέλειο! Να'σαι καλά, γέλασα πάρα πολύ... (Εγώ, μια φορά, είμαι με το μέντιουμ!)

Καλό μας μήνα!

Sunday, October 01, 2006 2:34:00 pm  
Blogger Jason said...

Ααα επιτέλους...
Κι έλεγα, θα 'ρθει - δε θα 'ρθει...;
Ολόκληρο post δικό της έχουμε εδωπέρα...

Ναι, μορφή το μέντιουμ!
Έτσι θα βγάζω λεφτά όταν μεγαλώσω...

Καλό μήνα σε όλους.

Sunday, October 01, 2006 2:46:00 pm  
Blogger Jason said...

By the way, να σημειώσω ότι το ενδιάμεσο τραγούδι, αυτό του... ξενέρα, το έχω και σε mp3 για όποιον ενδιαφέρεται...
Συμπαθέστατο είναι!

Sunday, October 01, 2006 2:51:00 pm  
Blogger Strangeliz said...

:P

Sunday, October 01, 2006 7:50:00 pm  
Blogger Alexandra said...

lol!!!

Συμβαίνουν πολλά στις μέρες μας!

Sunday, October 01, 2006 9:46:00 pm  
Blogger annamaria said...

Πολύ καλο, παρα πολυ καλο!!
Ο μηνας θα παει καλα με τοσο γέλιο!!
Καλο μηνα σε ολους!!

Monday, October 02, 2006 12:06:00 am  
Anonymous Anonymous said...

τραγούδια βγαλμένα από τη ζωή...

Καλημέρα καλή βδομάδα καλό μήνα νταλκαδιάρη blogger

Monday, October 02, 2006 9:00:00 am  
Blogger maika said...

Τέλειο,τέλειο,τέλειο!!!
Τα συνδύασες καταπληκτικά!!
Ε,ρε γέλια που έκανα ... να είσαι καλά!!
Καλό μήνα!

Monday, October 02, 2006 9:15:00 am  
Blogger exilio said...

Τρελά lool!:))

Monday, October 02, 2006 4:21:00 pm  
Blogger Stavros Katsaris said...

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!
Αυτό δεν είναι το τραγούδι που τραγουδούσε ο Σταρόβας?

Monday, October 02, 2006 4:58:00 pm  
Blogger Jason said...

Ναι, αγαπητέ Σταύρο.
Το 3ο από τα άσματα αυτά είναι του Δημήτρη του Σταρόβα.
Χαλαααράάά...

Monday, October 02, 2006 5:27:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home