Saturday, September 16, 2006

Την ψήφο μου...

Γλοιώδη αντιπαθητικά ανθρωπάκια... που φοράτε ένα καφέ κουστούμι, λίγη σοβαρότητα και μια φαλάκρα περιωπής... και παίρνετε σβάρνα όλες τις εκδηλώσεις και πάτε και κάθεστε στην πρώτη-πρώτη θέση... μετά πιάνετε το μικρόφωνο και λέτε δυο-τρεις μπαρούφες ίσα-ίσα για να γράψει λίγο η μούρη σας στο υποσυνείδητό μου... και αν προλάβετε και με στριμώξετε μου χαρίζετε και μία χειραψία απ' αυτές τις υπεροπτικές, με τα δύο χέρια, και δύο απρόσωπες ευχές ασορτί με ένα ψεύτικο χαμόγελο... εσείς που γράφετε όλες αυτές τις παπάρες στις τοπικές εφημερίδες χωρίς να πιστεύετε, ελπίζω, ότι τους δίνει κανείς σημασία... εσείς που στέλνετε όλο αυτό το ιλλουστρέ προεκλογικό χαρτομάνι σπίτι μου και από 'κει κατευθείαν στην ανακύκλωση...
Σοβαρά τώρα... Πραγματικά πιστεύετε ότι υπάρχει έστω η παραμικρότερη περίπτωση να σας ψηφίσω...;
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΛΟΙ.

29 Comments:

Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

Συμφωνώ και επαυξανωωωωωωωωωωωωωωωω!
Πες τα χρυσόστομε ...ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΎΣ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΕΣ!!
(....ΕΙΔΑ ΦΩς ΚΑΙ ΜΠΉΚΑ)

Saturday, September 16, 2006 8:12:00 pm  
Blogger maika said...

Γκόρτσος! Γκόρτσος! Γκόρτσος!!
Μαυρογυαλούρος! Μαυρογυαλούρος!!

..και γεφύρια θα σας φτιάξουμε...

.. μα δεν έχουμε ποτάμια....

.. και ποτάμια θα σας φέρουμε...

.. ε-τε-λεί-ω-σε σας λέω,μην ανησυχείτε , θα το φροντίσω προσωπικώς....

Τις εχεις δει αυτές τις ελληνικές ταινίες? Εκλογές και πολύ γέλιο!!

Saturday, September 16, 2006 8:59:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Ο κάθε λαός έχει τους πολιτικούς που του αξίζουν.

Saturday, September 16, 2006 9:33:00 pm  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Μην εισαι τοσο καλος...
Αντε και να γ**** ολοι τους...

Saturday, September 16, 2006 9:40:00 pm  
Blogger Jason said...

Χαχα! Και ποιος δεν τις έχει δει, maika... Μα τελικά για κάθε λεπτομέρεια της σύγχρονης ελληνικής πραγματικότητας υπάρχει και μία σκηνή παλιάς ελληνικής ταινίας ή και ολόκληρη ταινία...

Saturday, September 16, 2006 11:45:00 pm  
Blogger Hlias said...

Ακριβος οπως το ειπες "παραμικρότερη περίπτωση να σας ψηφίσω...;"...δεν υπαρχει, δεν υπαρχει...Αν πας να ψηφισεις παρε το λευκο ψηφοδελτιο και σχεδιασε πανω του το αποτύπωμα της παλαμης σου... με ανοιχτα τα δαχτυλα ε!

Sunday, September 17, 2006 7:10:00 pm  
Blogger Jason said...

Όχι ρε γαμώτο, έπρεπε να το είχα κατοχυρώσει να τσιμπήσω κι εγώ κανα ευρουδάκι χαχαχ...

Εγώ, βέβαια, μιλούσα για τη γειτονιά μου στην Αθήνα, αλλά, ως γνωστόν, "όα τα γουρούνια την ίδια μούρη έχουνε"...

Sunday, September 17, 2006 7:38:00 pm  
Blogger Attalanti said...

This comment has been removed by a blog administrator.

Monday, September 18, 2006 8:03:00 am  
Blogger Attalanti said...

Πω, πω... Εσένα, τελικά, δεν θα πρέπει να σε τσαντίζουμε... Μια χαρά τα λες, κι εγώ μαζί σου! Καλή μας εβδομάδα!

Monday, September 18, 2006 10:03:06 AM

Monday, September 18, 2006 8:47:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Όταν η νεολαία αγανακτίζεται... Χα! Μαζί σου Jason! Να βρισκόταν κάποιος να τους φιμώσει, μαντρώσει... Καλημέρα, καλή βδομάδα!

Monday, September 18, 2006 9:09:00 am  
Blogger Debby said...

Να φανταστείς ότι υπάρχουν άνθρωποι που τσαντίζονται αν πολιτικός σε εκδήλωση δεν τους χαιρετίσει!!
Εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις θέλω να ανοιξει η γη να τους καταπιεί!!
Για να μην αναγκαστώ να τους ανακοινώσω κατάμουτρα ότι δεν πρόκειτε να ψηφίσω καθόλου και να τους βλέπω μετά να αδιαφορούν και για το αν υπάρχω καν!

Monday, September 18, 2006 10:04:00 am  
Blogger Marina said...

Μας θυμούνται μόνο πρίν τις εκλογές, δώστου οι υποσχέσεις, δώστου τα χαμόγελα, ψηφοθήρες, τενεκέδες..
Ούστ!

Monday, September 18, 2006 12:29:00 pm  
Blogger Marina said...

Ξέχασα και το άλλο. Τα κοσμικά σαλόνια. Ο κάθε δήμος καλεί όλους όσους θεωρεί σημαίνοντες για την παράταξή του μαζί με τις κυρίες τους σε κοσμική εκδήλωση, με μουσική, τσάϊ, ποτά οτιδήποτε, χαιρετάει τον καθέναν ξεχωριστά με το μικρό του όνομα..

Σλούρπ, σλούρπ..τέλεια η γιαουρτόπιτα Δήμαρχέ μου! Βεβαίως και θα σε ψηφίσουμε..παιδιά είμαστε..
(Το ξέρω αυτό από πρώτο χέρι..χιχιχ)

Monday, September 18, 2006 12:33:00 pm  
Blogger ralou said...

Δεν θα πω
"ΑΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ"

Θα πω
"ΑΣ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ"

Ετσι κι αλλιώς πολιτικοί και πολιτική λειτουργουν ερήμην μας!

Monday, September 18, 2006 12:39:00 pm  
Blogger Jason said...

Χαχα!!! Μαρίνα ο νους νομίζω είναι πάντα στο φαΐ, αλλά δεν πειράζει, συμφωνώ απολύτως... Δωρεάν είναι η soirée, δεν πιστεύω να οφείλουμε να την εξαργυρώσουμε και με ψήφο...; Ωραία φάγαμε, ωραία ήπιαμε, άντε γεια τώρα γιατί έχω να πάω και στον άλλον...

Ραλλού, χωρίς να θέλω να πάρω την οποιαδήποτε πολιτική θέση, εγώ 20 χρόνια ακούω στα καφενεία για τους πολιτικούς και όλο τους ίδιους βλέπω στη Βουλή. Έχει κανείς την αίσθηση ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι μισητοί, κι όμως τους ψηφίζουν δεκάδες χιλιάδες τον καθέναν...
Έτσι και στο... χωριό μου στην Αθήνα! Όλο παράπονα και όλο οι ίδιες φάτσες ξανά και ξανά.
Τα θέλουμε και τα παθαίνουμε.
Εγώ το μόνο που ήθελα να πω με αυτό το post είναι το πόσο γελοία και πόσο μικρά μου φαίνονται αυτά τα ανθρωπάκια όταν με έχουν ανάγκη...

Monday, September 18, 2006 12:48:00 pm  
Blogger porter said...

Μαζί σου φίλε μου!

Monday, September 18, 2006 1:22:00 pm  
Blogger Debby said...

Ξέρεις γιατί αυτοί οι μισητοί και καλά ψηφίζονται κάθε φορά?
Για τον απλο λόγο ότι μόνο όσοι είναι αποτυχημένοι δίνουν υποψηφιότητα και μας έχουν εντρυφήσει την ιδέα ότι όποιος δεν ψηφίσει δεν έχει άποψη και δεν μετρά η γνώμη του.
Λάθος μεγάλο, κατά την γνώμη μου, γιατί με το να μην ψηφίσει κανείς δηλώνει ξεκάθαρα μια πιο συγκεκριμένη άποψη από αυτόν που ψηφίζει τον μονόφθαλμο του ανάμεσα στους τυφλούς. Δηλώνει ξεκάθαρα ότι κανείς δεν τον αντιπροσωπευει!

Monday, September 18, 2006 6:04:00 pm  
Blogger Jason said...

Αυτό είναι σίγουρο, αγαπητή Debby.

Ένα από τα πράγματα που με ενοχλούν περισσότερο σ' αυτήν την εκδοχή της δημοκρατίας που βιώνουμε είναι το εκλογικό σύστημα.
Ο τρόπος που αποδυναμώνει το λευκό (γιατί το λευκό ΕΙΝΑΙ άποψη, δεν είναι η έλλειψη αυτής), που καταβαραθρώνει τα μικρά κόμματα, που ενισχύει τα μεγάλα. Το πώς ένα κόμμα με 35% παίρνει 180 από τις 300 έδρες κλπ. κλπ....
Μια μέρα που θα έχω νεύρα και θα έχω και χρόνο, θα το πιάσω αυτό το θέμα και θα του αλλάξω τα φώτα. Εδώ θα είμαστε και θα τα πούμε.

Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Αυτό που λες εσύ δεν αφορά το σύστημα με το οποίο ψηφίζουμε, αλλά το σκεπτικό με το οποίο ψηφίζουμε. Και έχεις δίκιο.

Όμως και αυτό είναι άλλο θέμα, σε σχέση με αυτό το post που μόνο ήθελε να πει πόσο γραφικοί είναι μερικές φορές αυτοί που νομίζουν ότι είναι... "τοπικοί άρχοντες". Είτε τους ψηφίζουν άλλοι, είτε όχι. Εγώ τη συμπεριφορά τους κοροϊδεύω...

Monday, September 18, 2006 6:21:00 pm  
Blogger tolitsa said...

Κατι που εγραψα πριν καιρο και νομιζω οτι ταιριαζει στην περιπτωση


ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Οι πολιτικοι δινουν συνεντεύξεις συχνα
Προβαρουν τα λογια τους στο σπιτι φωναχτα
Στηνονται μπροστα στον καθρεφτη και μιλουν

Πρεπει οπωσδηποτε να φανουν καλοι
Πρεπει να πεισουν οτι ειναι οι δυνατοι

Θελουν να νομιζω οτι ζω καλα
οτι ειμαι ευτυχισμενη οτι ειμαι μια χαρα

Πρεπει να με πεισουν οτι μονο αυτοι
θα με προστατεψουν απο την βροχη

Κανουν λοιπον προβες καθημερινα
Πρεπει να πιστεψω οτι καποιος μ'αγαπα
Θελουν να με πεισουν να τους αφεθω
Αλλωστε ειναι ο μονος τροπος λενε για να σωθω

Πρεπει να σταματησω να σκεφτομαι εγω
Ειναι εδω αυτοι, για να ξεκουραστω
Θα μου δωσουν δανειο λενε υψηλο
Σπιτι, αυτοκινητο για να μη μιλω

Το μυαλο ναρκωνεται απο το μπλα μπλα
Αλλωστε κουραστηκε να αντιμιλα

Μπαινω στ' αυτοκινητο και χαμογελω
Ριχνω μια ματια στον πολιτικο
"Ολα ειναι ενταξει" λεει με χαρα
"Εισαι μεσ' στο συστημα εισαι ΜΙΑ ΧΑΡΑ"
"Φευγω ομως τωρα, ειμαι βιαστικος
εχω παλι προβα, πρεπει να δειχνω σωστος"

Μενω παλι μονη μεσ' ταυτοκινητο.

Οδηγω στο δρομο ειμαι μια χαρα.
Αρχισε να βρεχει, οχι δυνατα

Ειναι απο το δακρυ που αργοκυλα.......

Monday, September 18, 2006 8:33:00 pm  
Blogger Jason said...

Όμορφο... Άμεσο και εκφραστικό...

Monday, September 18, 2006 8:37:00 pm  
Blogger tzo said...

Αν δεν έχεις ξαναψηφίσει κάντο έτσι για την εμπειρία, όχι δηλαδή ότι είναι τίποτα σπουδαίο! Πάντως και εγώ σε αυτές τις εκλογές έχω σκοπό να πάω σε μία φίλη μου, δεν έχω καμία όρεξη να κατεβώ στο νότο για να δώσω την ψήφο μου. Όπως τα λες άντε και στο …

Monday, September 18, 2006 10:49:00 pm  
Blogger Alexandra said...

Όλα ίδια πάντα...

Tuesday, September 19, 2006 4:23:00 pm  
Blogger Strangeliz said...

den diavasa kan to post...kai as me lene koumounaki(logw kaskol:katakokkino)lol
mono k mono o titlos mou ftanei...
kai epauksanw
xxx

Tuesday, September 19, 2006 7:07:00 pm  
Blogger SALOME said...

Είμαι υπέρ αυτής της οργής σου jason αλλά....αλλά δεν φθάνει για να πείς ότι αντιδράς. Γιατί βλέπεις ότι όσοι "λίγοι" σε ποιότητα εννοώ ανακατεύονται με αυτά αποφασίζουν για τους άλλους τους πολλούς και ίσως και τους καλύτερους. Κηδεμονεύουν τις ζωές μας κι εμείς είμαστε άξιοι της εκπροσώπησής τους. Πολλοί απο αυτούς μάλιστα έδειχαν ότι θα γινόνταν άλλοι όταν ήσαν νέοι και άλλαξαν...Γι' αυτό χρειάζεται ελεύθερη σκέψη, συζήτηση, γνώση και πράξη. Με τα ξούτ δεν βγαίνει τίποτα. Σήμερα τους σουτάρεις-αύριο αποφασίζουν αυτοί για σένα σε μια σειρά θέματα. Είδες Για μένα πολιτικοποιημένος σήμερα είναι αυτός που κοιτάει τι γίνεται γύρω του και παίρνει θέση αλλιώς δεν έχει νόημα η φτισιά...είναι μια απλή διαμαρτυρία.

Tuesday, September 19, 2006 7:58:00 pm  
Blogger Jason said...

Έτσι είναι. Και ως απλή διαμαρτυρία καταθέτω αυτό το post. Ή ούτε καν. Την καθημερινή ενόχλησή μου εκφράζω.

Φυσικά και δεν είναι αντίδραση, αλλοίμονο αν ήταν έτσι οι αντιδράσεις...

Άλλωστε εγώ δεν είπα ότι δε θα ψηφίσω...
Απλώς σίγουρα δε θα ψηφίσω αυτούς τους κυρίους και τις κυρίες των οποίων η δημόσια εικόνα κοντεύει να περάσει και τα όρια της γραφικότητας σιγά-σιγά.

Tuesday, September 19, 2006 8:05:00 pm  
Blogger SALOME said...

Σωστός ο νέος!!!

Wednesday, September 20, 2006 7:43:00 am  
Blogger Fibi said...

Mαζί κι εγω

καλημέρα

Friday, September 22, 2006 10:30:00 am  
Blogger κaτeρina said...

ΓΚΟΤΣΟΣ ΓΚΟΤΣΟΣΣΣΣΣΣ!!!
χαχαχα


συμφωνώ απόλυτα με σένα ιάσωνα!
τι χαρτομάνι είναι αυτό στη πολυκατοικία!
άσε οι διαφημίσεις στο ραδιόφωνο...εντελώς γελοίες!!!

Friday, September 22, 2006 7:06:00 pm  
Blogger Jason said...

Ναι, βασικά δε λέω για την Πάτρα Κατερινάκι, για τη γειτονιά μου στην Αθήνα μιλάω.

Αλλά όπως και νά 'χει...

Friday, September 22, 2006 8:22:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home