Monday, September 25, 2006

Μαύρες γάτες

Και καλά, λέω εγώ.
Οι Παρασκευές δεν έχουν ψυχή, ούτε το άγριο 13.
Δεν έχουν ψυχή τα τραπέζια, οι σκάλες, τα καπέλα, τα ψαλίδια, οι καθρέφτες, τα ποτήρια του νερού.
Δεν έχουν ψυχή τα τριαντάφυλλα και δεν έχουν ψυχή τα ρόδια.
Δεν έχουν και στόμα για να πουν "Τι μπούρδες είναι αυτές επιτέλους...".
Οι γάτες, όμως, μήπως έχουν...;
Ακόμα κι αν δεν είναι κανείς προληπτικός, δύσκολο να χαίρεται άμα δει μαύρη γάτα.
Ως προς τι είναι συμπαθέστερη μία πολύχρωμη γάτα από μία μαύρη...;
Κοιτάξτε αυτό το post που βρήκα χαζεύοντας σε ένα forum.
Παραθέτει πολλές από τις κοινές προκαταλήψεις και δισειδαιμονίες και εξηγεί και πολλές.
Όχι, όμως, αυτή για τις γατούλες...

18 Comments:

Blogger Attalanti said...

Καλημέρα! Οι γάτες δεν είναι από τα αγαπημένα μου ζώα, αλλά μου φέρνουν γούρι οι μαύρες. Δυστυχώς, δεν τις συναντώ συχνά...

Monday, September 25, 2006 11:00:00 pm  
Blogger Jason said...

Ααα ούτε μένα είναι από τα αγαπημένα μου ζώα.

Απλώς λυπάμαι τις καημένες τις μαύρες που ο κόσμος όταν τις βλέπει αλλάζει πεζοδρόμιο και φτύνει στον κόρφο του...

Monday, September 25, 2006 11:18:00 pm  
Blogger Fibi said...

Πάντως τα μαύρα τα γατακια είναι τρέλλα, ένα μαύρο πραγματάκι μέσα στη χούφτα σου...

δεν πιστέυω σε καμία προκατάληψη

:)καλημέρες

Tuesday, September 26, 2006 12:10:00 pm  
Blogger annamaria said...

Καλα με το post των προληψεων-προκαταληψεων εφαγα πολλες ωρες, το διαβαζα και σκεφτομουν συνεχως καποιους φιλους......!!!!
Mου αρεσουν οι μαυρες γατουλες,
κουκλια ειναι με αυτα τα υπεροχα πρασινα ματια τους.

Tuesday, September 26, 2006 12:17:00 pm  
Blogger maika said...

αχ! βρε jason κι εσύ πρωινιάτικα...
ήρθα να σε δώ ,να σε καλημερίσω και να σου μια γάτα μαύρη να με κοιτάει....Μα είναι πράγματα αυτά?? Τόση ώρα τώρα φτύνω τον κόρφο μου και γυρίζω σα σβούρα γύρω απ΄ τον εαυτό μου....φτου φτου φτου...

Μαύρη γάτα γκαστρωμένη
συμφορά με περιμένει...

Ελπίζω εδώ η δικιά σου ... να μην... γιατί τότε δε με γλυτώνει τίποτα....

Tuesday, September 26, 2006 1:17:00 pm  
Blogger nyctolouloudo said...

διάβασα το post των προκαταλήψεων ....

α ρε μεσαίωνας στον κόσμο...!


όσο για τις μαύρες γάτες...μου αρέσουν πάρα πολύ!

Tuesday, September 26, 2006 1:25:00 pm  
Blogger Jason said...

Χα!
Δεν είναι δικιά μου η γάτα, οπότε δε γνωρίζω τι είναι και τι όχι.
Δε δείχνει για γκαστρωμένη πάντως...

Tuesday, September 26, 2006 1:29:00 pm  
Blogger Debby said...

Εμένα οι γάτες είναι τα αγαπημένα μου ζωάκια!
Και φυσικά όταν είχα κατάμαυρες γάτες και τις έβλεπα κάθε μέρα δεν είχα περισσότερη κακοτυχία από όση έχω τώρα που έχω χρόνια να δω μαύρη γάτα.

Tuesday, September 26, 2006 2:43:00 pm  
Blogger tzo said...

Μπορεί να μην θέλει να το δεχτεί ότι οι μαύρες γάτες προκαλούν ατυχείς γεγονότα. Άλλωστε αυτό θα ήταν ρατσισμός!
Ρατσιστές με το χρώμα των γατιών δεν είμαστε. Είμαστε;

Tuesday, September 26, 2006 4:48:00 pm  
Blogger Jason said...

Δεν είμαστε!
Όχι, πέρα από την πλάκα τώρα, δεν είναι άδικο να είναι όλος ο κόσμος γούτσου-γούτσου με τα γατάκια και όταν δει μαύρη γάτα να φτύνει στον κόρφο του...; Απλώς επειδή έχει άλλο χρώμα τρίχωμα!!!

Tuesday, September 26, 2006 5:05:00 pm  
Blogger Alexandra said...

είχα μια γκρίζα γάτα... (αν και λατρεύω τα σκυλιά, τα ψάρια και τις χελώνες και το αγαπημένο μου ζώο είναι το δελφίνι, άσχετο)

Κανένα ζώο δεν φέρνει γρουσουζιά... Η ανθρώπινη αρνητική ενέργεια και κακοδαιμονία φέρνει.

Tuesday, September 26, 2006 5:08:00 pm  
Blogger κaτeρina said...

εγώ η καημενούλα που πριν πέσω για ύπνο...διαβάζς για μαύρες γάτες!
χαχαχα

άντε καληνύχτα!

Tuesday, September 26, 2006 10:32:00 pm  
Blogger Stavros Katsaris said...

Πες τα Χρσόστομε!

Έίχα μια φίλη που τάιζε τα αδέσποτα γατάκια της γειτονιάς.
Υπήρχε και ένα μαύρο.
Αυτό το είχα αναλάβει εγώ σε ξεχωριστό πιατάκι και μακριά από το μαγαζί που δούλευε η φίλη!
Απίστευτη!

Wednesday, September 27, 2006 7:10:00 am  
Blogger Jason said...

Εμμμ... Ντροπής πράγματα, Σταύρο μου.

Κι εγώ Κατερινάκι που βλέπω πρωινιάτικα 13 comments τι να πω...; Χαχαχαχ...

Wednesday, September 27, 2006 10:32:00 am  
Blogger jul said...

Αν και γενικά δεν πιστευω σε προκαταλήψεις η αλήθεια ειναι ότι έχω πιάσει τον εαυτό μου πολλές φορές να φτύνομαι μόλις βλέπω μαύρη γάτα μπροστά μου!!!!

Wednesday, September 27, 2006 2:06:00 pm  
Blogger Strangeliz said...

emena maresoun polu oi maures gates...para polu!
tis alles tis thewrw baretes, xwris kamia goitia...:P
xxx

Wednesday, September 27, 2006 6:45:00 pm  
Blogger azrael said...

Πάντως εμένα το γατί μου είναι κατάμαυρο και κεραμιδόγατο και γκαντεμιές δεν μου συμβαίνουν , άνω του μέσου όρου.

Εφόσον λοιπόν κατα την γνωστή διαλεκτική μέθοδο , χίλια καταφατικά παραδείγματα δεν συνιστούν απόδειξη μιας πρότασης αλλά ένα και μόνο αρνητικό την καταρίπτει έχουμε :

ΟΙ ΜΑΥΡΕΣ ΓΑΤΕΣ ΔΕΝ ΦΕΡΝΟΥΝ ΓΡΟΥΣΟΥΖΙΑ.

Wednesday, September 27, 2006 8:09:00 pm  
Blogger Jason said...

Χαχαχα!!!

I suppose your point has been made clear...

Wednesday, September 27, 2006 8:49:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home