Thursday, November 16, 2006

Γεράσαμε...

Καλά εεε…
Λοιπόν είναι ένα μαγαζάκι εδώ στην Πάτρα (όνομα δε σας λέω, μη νομίζετε ότι του κάνω και διαφήμιση) που πολύ το γουστάρουμε.
Ιδιαιτέρως τις Τετάρτες, όμως, το γουστάρουμε ακόμα περισσότερο, γιατί έχει κάτι καταπληκτικό… TRASH PARTY!!!
Δεν είναι απλώς καταπληκτικό… Είναι μοναδικό!!!
Το πνεύμα του πάρτυ είναι κυρίως 90’s. Τότε, δηλαδή, που μεγαλώσαμε εμείς…
Τι βλέπουμε και τι ακούμε τις Τετάρτες...;
Καταρχάς ανεπανάληπτα ελληνικά. Χαρακτηριστικά κομμάτια μιας δεκαετίας που έχουν περάσει πλέον μαζί της στο υποσυνείδητο… Από το "Ήρεμα, ήρεμα" στο "Έλα μωράκι μου" και από "Του Αιγαίου τα μπλουζ" στον "Πειρασμό" του Μπονάτσου. Από το Χαριτοδιπλωμένο στο Ρακιντζή και σε διάφορες περίεργες συμμετοχές Eurovision… Στον Καρβέλα και τις "Καλοκαιρινές διακοπές", τη "Μούρη" και "τα πρόστυχα τα μαύρα τα εσώρουχα...." και όλα τα rock’n’roll... Στη Βίσση και το "Λάμπω", στη Βικτώρια, στη Γιαγκούση και στην Άντζυ Σαμίου, στην Έφη Σαρρή ("στα βράχια της Αλλόνησου βρήκα το παντελόνι σου"…), στη Βανδή και στον ξεχασμένο Λεμπέση, στον Καλλίρη, στον Κορκολή τον καημένο. Στα Ημισκούμπρια!!! Και δεκάδες άλλους… Καλοκαίρια και κατασκήνωση μου θυμίζουν, σχολείο και πάρτυ δημοτικού και επίσης ένα παλιό μικρό κόκκινο στρυγγυλωπό ραδιοφωνάκι που είχα κάποτε εκεί στο πατάρι στο σπίτι στην Αθήνα…
Ανεπανάληπτα ξένα. Aqua και Emilia και τραγούδια των πρώτων χορών, και μετά από N’Sync μέχρι Britney. Και "move it all around" και χορευτικά που κουνιέται λίγο και κανα πόδι, όχι όπως χορεύει ο κόσμος σήμερα στα κλαμπ με την progressive.
Λάτιν και καρναβαλίστικα. Από "La bamba" μέχρι "Que te la pongo" και από τη "Macarena" στο "Εργαλείο". Και παιδικά και χαζοχαρούμενα τραγουδάκια, ίσα-ίσα για να σπάει η μονοτονία όταν κουράζεσαι.
Χαρακτηριστικά disco τραγούδια, μιας disco που στα 90’s την πήρε η κάτω βόλτα... Και όμως, τα πρασινωπά και ροζουλιά φωτορυθμικά πάνω στη ντισκομπάλα, σου θυμίζουν "Ρόδα, τσάντα και κοπάνα" ή ταινία του Ψάλτη ή του Γαρδέλη… Φοβάσαι ότι θα βγει από κάπου η Αλιμπέρτη με κόκκινα μάγουλα και κόκκινο φόρεμα και αυτό το χαρακτηριστικό μαλλί 80’s, αλλά ευτυχώς αυτό είναι το μόνο που λείπει από το πρόγραμμα.
Και πιο φρέσκα, γελοία και μη. "Ξεδοτικά", που λέμε κι εμείς...
Αξέχαστες διαφημίσεις. Από την Kolynos στη Fiesta Frappe. Κιτς διαφημίσεις, διαφημίσεις με απίστευτο γέλιο, διαφημίσεις που έγιναν ατάκες…
Σποτάκια καταπληκτικά. Α.Μ.Α.Ν. και δε συμμαζεύεται…
Παιδικά. Από τα Στρουμφάκια στο Carrusel… Ποιος δεν ξέρει τον Γκρινιάρη και τη Στρουμφίτα, το Σιρίλο και τη Μαρία Χοακίνα!!!
Κι ας μην έβλεπα τακτικά Carrusel. Άλλωστε ούτε ήμουν φανατικός ΑΜΑΝ, ούτε χόρευα "Ι am a big big girl" και ούτε η Σαμίου είναι του γούστου μου, ούτε ο Ρακιντζής…
Αλλά κάποιες εικόνες και κάποιοι ήχοι είναι συνδεδεμένοι με κάποια χρόνια. Έχουν χαραχθεί στα πίσω φύλλα της μνήμης και κάθε επανεμφάνισή τους είναι αφορμή για ανάκληση μιας ολόκληρης ηλικίας, μιας ολόκληρης εποχής…
Τώρα επειδή τυχαίνει η συγκεκριμένη εποχή που μεγαλώσαμε να ήταν σχετικώς πεζή και εμπορική, κάτι τέτοιες εκδηλώσεις προκαλούν ταυτόχρονα καλτ γέλιο αλλά και νοσταλγία…
Όμορφο συναίσθημα.

35 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ΠΩΠΩΠΩ.... τι μου θύμισες τώρα Jason μου....
Τι ωραίες εποχές... θα ήθελα κάτι αντίστοιχο και εδώ στην Αθήνα..θυμάμαι το Club22 εκανε κάτι τέτοια...
Τι τραγούδια μου θύμισες.... τσ τσ τσ

Thursday, November 16, 2006 7:53:00 am  
Blogger Fibi said...

Ei ξέχασες το "Άγρια φράουλα τα ονειρά μου..." ΠΟΛΎ ΦΑΝ ΄πολύ γνώριμα και πρόσφατα στη μνήμη που, όποτε τα θυμάμαι ένα χαμόγελο στα χείλη μου, και κάτι άλλο ξέχασες, τα πρώτα μπλούζ στα πάρτυ... Wind of change, Nightmare... εν τα χορταίνεις με τίποτα!!!

Thursday, November 16, 2006 8:21:00 am  
Blogger nassos said...

Φίλε είσαι ΤΥΧΕΡΟΣ! μαζί με ένα άλλο παιδί μαζεύουμε αυτά τα τραγούδια σε ένα blog. Ελληνικά και ξένα.

Τον Ρουβά ξέχασαν (Κάνε με, Πάρ'τα, Μην αντιστέκεσαι, Το ξέρω είσαι μόνη κλπ.), τους VIPS (Ερωτική Βραδιά, Χωρίς εσένανε), τα Κακά Κορίτσια κλπ. ή κάνω λάθος?

Τυχεράκια, εκεί στη Πάτρα περνάτε καλά...

Thursday, November 16, 2006 9:09:00 am  
Blogger maika said...

μήπως θα σου ήταν εύκολο να μου στείλεις μια Τετάρτη σου εδώ,να την αλλάξω με μιά δική μου που συνήθως είναι εντελώς μπλιάχχχ...
Καλά γλέντια!!

Thursday, November 16, 2006 9:13:00 am  
Blogger Hlias said...

Το οτι περασε η δεκαετια 90 δεν σημαινει οτι γερασαμε εμεις.Το οτι εχεις αναμνησεις δεν σημαινει οτι σε πηραν τα χρονια...ακομα!
Παρολα αυτα το θεμα σου ειναι αλλο, και εχω να σου πω πως και εδω στον Πειραια εχουνε μια disco με τις μπαλες της και τα φωτορυθμικα της που μονο 80's kai 90's παιζει,ΟΛΗ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ.


Την καλημερα μου!

Thursday, November 16, 2006 10:28:00 am  
Blogger Jason said...

Julia, ναι, μπράβο, το Club22 έκανε διάφορα τέτοια κατά καιρούς...
Fibi, δεν τα ξέχασα εγώ, αυτοί τα ξέχασαν. Σου είπα, πάντως, "Acqua και Emilia και τραγούδια των πρώτων χορών"... Τώρα τα πολύ μπλουζ μάλλον δεν ταίριαζαν τόσο πολύ σε τέτοιο ξεσάλωμα...
Φίλε Νάσσο, πολύ ενδιαφέρον ακούγεται, αλλά ποιο είναι αυτό το blog; Το Ρουβά δεν τον ξέχασαν, τον ξέχασα εγώ... "Δεν έχει σίδερα η καρδιά σου να με κλείσει", "Έλα μου και είναι ακίνδυνη η τρέλα μου", "Disco girl" και πολλά άλλα...
Ηλία, μάλλον δε μου λες κι εσύ για να μην κάνεις διαφήμιση χεχεχε... Σου στέλνω mail, λοιπόν!

Thursday, November 16, 2006 12:07:00 pm  
Blogger nassos said...

nostalgicmusic.wordpress.com

Θα κάνουμε και ξεχωριστό με Ελληνικά videoclip.

Τελευταίως πολλά club κάνουν ένα 80's ή 90's flashback.

Thursday, November 16, 2006 12:26:00 pm  
Blogger cindaki said...

Στο club22 είχα πετύχει κι εγώ κάποιες βραδιές παρόμοιες, και το αποκορύφωμα ήταν τα αφιερώματα σε παλιές διαφημίσεις!

Μπράβο!
Μπράβο!
Χαίρομαι που περνάτε καλά!!!

Thursday, November 16, 2006 1:07:00 pm  
Blogger Attalanti said...

ΤΕΛΕΙΟ ακούγεται! Οι Τετάρτες είναι μαγικές ημέρες και για μένα... Όμορφο συναίσθημα να περιμένεις μια ημέρα χωρίς λόγο. Να περνάς μοναδικά!

Thursday, November 16, 2006 1:43:00 pm  
Blogger Jason said...

Καλά, ήμσταν όλοι στο Club22 τότε;;; Χεχεχε... εις το επανιδείν εκεί τότε!

Thursday, November 16, 2006 1:47:00 pm  
Blogger tassoula said...

Πανέμορφες Τετάρτες να έχετε στην Πάτρα.Καλησπέρα!

Thursday, November 16, 2006 2:40:00 pm  
Blogger 3 parties a day said...

Ό,τι μας κάνει να γελάμε είναι καλό (ακόμα και τα παθήματά μας!)

Thursday, November 16, 2006 3:11:00 pm  
Blogger Lost said...

Xmmm, επειδή έχω μεγαλώσει και δουλέψει 3 χρόνια σε club στην Πάτρα, μπορώ με σιγουριά να σου πω ότι και πριν από 10 χρόνια τα ίδια παίζανε! Πιθανότατα με την ίδια ακριβώς σειρά.
Και μην ακούω βλακείες ότι γεράσατε. Τι να πούμε κι εμείς????

Thursday, November 16, 2006 6:33:00 pm  
Blogger exilio said...

Nα υποθέσω ότι μιλάμε για Γεροκω+Ηφαίστου πλευρά;;?ιιι?

Thursday, November 16, 2006 8:17:00 pm  
Blogger Marina said...

Μόνο Τετάρτες? Κρίμα γιατί με τέτοιο ρετρό ρεπερτόριο και τα σβκ θα ήταν ωραίο..θα μάζευε κόσμο.

Thursday, November 16, 2006 9:06:00 pm  
Blogger Debby said...

Αμα γέρασες και εσύ Jason, εμείς τι να πούμε???

Καλή φάση πάντως αυτές οι βραδιές... Μια μίνι ανασκόπηση με παλιά τραγούδια που συνήθως σου φέρνουν στο νου αναμνήσεις.

Thursday, November 16, 2006 9:46:00 pm  
Blogger Alexandra said...

jason,
just live these moments as much as possible.
τα φοιτητικά χρόνια έχουν άλλο άρωμα, γλυκό και λίγο μεθυστικό.
πίστεψέ με, ωραιότερα και πιο ξένοιαστα δεν θα ζήσεις...
ρούφηξε την κάθε στιγμή!

Thursday, November 16, 2006 10:04:00 pm  
Blogger Jason said...

Αγαπητή lost, δεν έχει σχέση αυτό. Η σειρά δεν ήταν ακριβώς έτσι, εγώ έκανα απλώς μία κατηγοριοποίηση. Πριν 10 χρόνια λογικό είναι να τα έπαιζαν αυτά. Σήμερα δεν τα βρίσκεις εύκολα. Άλλωστε, ο dj του μαγαζιού πριν από 10 χρόνια πρέπει να έπαιζε με κουβαδάκια στις λάσπες...

Μικρή μου exilio, σσσσστ και θα μας καταλάβουν... Δεν πειράζει η διαφήμιση, απλώς φοβάμαι μην το ανακαλύψουν ακόμα περισσότεροι γιατί είναι μικρό και πραγματικά δε χωράει άλλους!!! Τουλάχιστον το πάνω...

Friday, November 17, 2006 12:57:00 am  
Blogger κaτeρina said...

αχχχχ...jason...εγώ που θέλω να πάω εκεί και με πειράζει η παρέα μου...
:((((
κάθε φορά τους σκυλοπαρακαλάω...!

και άσχετο: το 3έρεις ότι όλα αυτά θα γκρεμιστούν;;; για τα αρχαία!
:(((

Friday, November 17, 2006 8:11:00 am  
Blogger *...Nantia...* said...

Θέλω να ρθω σ αυτό το μαγαζί!ποπο πρέπει να ναι τρομερό!!!!!!!

Friday, November 17, 2006 12:07:00 pm  
Blogger exilio said...

Ποια αρχαία βρε Κατρίν μου...εδώ και τόσο χρόνια έχουν παρατήσει την δουλειά στη μέση!Θυμάμαι απο την πρώτη λυκείου που πήγαινα σχολείο κάθε πρωί εκεί τους έβλεπα..ξανφικά στόπ!
Εντομεταξύ όλη η άνω πόλη είναι γεμάτη αρχαία!!Φυσικά Ψηλαλώνια..και πλ.Γεωργίου.Όταν φτιάχναν(την "υπέροχη" πλατεία)βρήκαν ένα σωρό τάφους απο κάτω!Όλο μλκς κάνουν σαυτήν την πόλη ρε γμτ..τι να πείς
Τεσπά..νομίζω παρασύρθηκα:Ρ

Friday, November 17, 2006 1:34:00 pm  
Blogger Jason said...

Κατερινάκι έλα και τα λέμε εκεί! :-)

Όσο για τα αρχαία... όλη η Ελλάδα από κάτω αρχαία έχει... στη Γεροκωστοπούλου θα γκρεμίσουν;;;;;

Friday, November 17, 2006 3:08:00 pm  
Blogger κaτeρina said...

@jason
αμε αμε!!!
:)

@exilio
και όμως έχει βγει πρόγραμμα για να τα γκρεμίσουν όλα εκεί...και το 3έρουν και οι ιδιοκτήτες...τι να πω...εμένα μου ακούγεται πολύ χαζό...γιατί είναι τόσο ωραία και γραφικά...

και αμα προσέξετε έχουν φέτος γκρεμίσει κάποια στα αριστερά...
:(((((

Friday, November 17, 2006 6:28:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Τυχερά παιδιά είστε! Να περνάτε τέλεια & να πίνετε & κανένα ποτηράκι στην υγειά μας! Κι ας είμαστε πολύ πιό "γέροι"...!(34!!!) Kι εμείς ακούγαμε όμως "θα σου κάνω μακαρόνια με κιμά για να φας"!
Φιλιά πολλά στην όμορφη Πάτρα με τη φανταστική φοιτητική ζωή!

Friday, November 17, 2006 7:26:00 pm  
Blogger nassos said...

Jason, τσάϊ με λεμόνι στο μπαλκόνι κερνάει το μαγαζάκι εκεί;;;

:D

Friday, November 17, 2006 10:07:00 pm  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

ωραια ειναι να περνας ετσι ομορφα με την παρεα σου και να ακους τραγουδακια αλλης εποχης:)

Kαπως ετσι θα ειμαστε και στα ...50 μας?

Ωραια θα ειναι και τοτε..

Καλο σου βραδυ!:)

Friday, November 17, 2006 11:16:00 pm  
Blogger Jason said...

Νάσσο, γιατί σε όποιον μιλάω για το μαγαζί με ρωτάει πάντα για ακριβώς αυτό το τραγούδι...; Πάντως κερνάει!!!

Φιλιά σε όλους, παίδες, να περνάτε όμορφα.

Saturday, November 18, 2006 12:12:00 am  
Blogger nassos said...

Το έχω το τραγουδάκι, όπως και το "Μαρίνα Μαρίνα", "Θωρακισμένη Mercedes" και φυσικά το "Αλαλούμ Αλαλούμ"... Εάν ενδιαφέρεσαι φυσικά :D

Ωραία, θα κάνω ένα pass-by από Πάτρα προς τέλη Νοεμβρίου.

Saturday, November 18, 2006 12:38:00 am  
Blogger Jason said...

Τέλη Νοεμβρίου εγώ λέω να είμαι Κομοτηνή μάλλον, αλλά εσύ πέρνα... ;-)
Βεβαίως και μας ενδιαφέρουν!
Όμως στο blog που μας έγραψες πιο πάνω κυρίως ξένα βλέπω. Αν εξαιρέσεις το Ρακιντζή.
Πολύ καλό, όπως και να 'χει.

Saturday, November 18, 2006 12:06:00 pm  
Blogger nassos said...

Είπα, θα φτίαξουμε και ένα ανεξάρτητο με Ελληνικά vinteoclip. Δύσκολα να τα βρείς, αλλά τουλάχιστον έχω τα τραγούδια...

Κάνε μια βόλτα από το ιστολόγιο μου. Κάθε βδομάδα θα βάζω και ένα τραγουδάκι. :D

Saturday, November 18, 2006 12:32:00 pm  
Blogger Stavros Katsaris said...

Ναι πραγματικά όμορφο πράγμα να γυρνάς στις αναμνήσεις σου.
Ωραίες οι Τετάρτες.
Καλησπέρα

Saturday, November 18, 2006 6:42:00 pm  
Blogger holidays in the sun said...

ε αφου λες να σαι κομοτηνη,ενημερωσε μας,μηπως παιζει αναλογο παρτακι(παρτυ "ο,τι να ναι" το λεμε εμεις) σε αναλογο μαγαζακι!πραγματικα σε κατι τετοια περναμε τελεια,πρσφατως θυμηθηκα και τριανταφυλλο "στην προσευχη σου..να μη ξεχασεις στο θεο να εξηγησεις...."!πολυ γελιο!

Saturday, November 18, 2006 6:49:00 pm  
Blogger Jason said...

Όπα!

"Holidays in the sun - μέρος Β': Η επιστροφή"... :-)
Η αλήθεια είναι πως η εκεί παρέα μου δε νομίζω πως είναι για τέτοιο στυλ διασκέδασης, αλλά anyway... Χάρηκα που βλέπω ότι ζεις πάντως! :-)

Sunday, November 19, 2006 1:07:00 am  
Blogger holidays in the sun said...

ποτε δε φευγω,μπορει να μη γραφω αλλα διαβαζω.και δε γραφω γιατι γενικως βαριεμαι το γραψιμο αν και οι ιδεες τρεχουν μες το κεφαλι μου σα δαιμονισμενες και δευτερον γιατι αμα δε γραψω εκεινη τη στιγμη,στην κομοτηνη δυσκολο πραγμα καθοτι χωρις pc,μετα μου φευγει η ορεξη.

....Χ φαγαμε δηλαδη...:Ρ

Sunday, November 19, 2006 5:55:00 pm  
Blogger tzo said...

Έλα βρε Jason διαφήμισε το τις Τετάρτες δεν παίζει να βρεθώ εκεί αλλά σίγουρα θα πάω ένα ΣΚ. Ακούγεται καταπληκτικό! Άσε που εγώ έχω ζήσει αρκετά από αυτά τα τραγούδια την εποχή που ήμουν φαν από τα 7 μέχρι τα 14!

Sunday, November 19, 2006 8:12:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home