Monday, July 03, 2006

Homosexuality

Συνήθως είναι συμπαθέστατοι. Πολύ ευχάριστοι.
Γι’ αυτό άλλωστε και τους λένε gay.
Μη μου κάνετε την κλασική ερώτηση. Νομίζω πως δε θα με πείραζε να ήταν ο γιος μου gay. Θα ήταν πολύ περίεργο, αλλά θα το συνήθιζα μάλλον.
Είναι κάτι το ανθρώπινο. Συμβαίνει. Ούτε κακό είναι, ούτε καλό. Απλώς είναι έτσι.

Σε ένα μόνο πράγμα διαφωνώ. Ότι « είναι φυσιολογικό».
Ε δεν είναι.
‘Φυσιο-λογικό’ είναι αυτό που είναι λογικό με βάση την υγιή φύση.
Η θαυμαστή οικονομία της φύσης δεν έχει ασχοληθεί με κάτι τέτοιο. Οι αρσενικές ορμόνες έλκουν τα θηλυκά και οι θηλυκές τα αρσενικά. Αυτή είναι η χημεία των οργανισμών. Και κυριολεκτικά και μεταφορικά. Και η ανατομία δείχνει ότι η φύση έχει προνοήσει ώστε η χημεία αυτή των οργανισμών να μπορεί να καταλήξει σε μία ένωση και να συμβάλλει τελικά στη διαιώνιση των ειδών.
Έτσι είναι σε όλα τα ζωάκια.
Και στα φυτά όλοι έχουμε ακούσει τις ιστοριούλες με τις μελισσούλες...
Εγώ ξέρω ότι ομοφυλοφιλία δεν εμφανίζεται στη φύση. Και τα περί ζευγαριού ομοφυλόφιλων πιγκουίνων σε ζωολογικό κήπο της Μογγολίας μου ακούγονται τουλάχιστον γραφικά...
Ούτε και πιστεύω πως θα αποδειχτεί ποτέ πως υπάρχει γονίδιο ομοφυλοφιλίας ή κάτι τέτοιο.
Δε λέω πως η ομοφυλοφιλία είναι ανωμαλία. Κάθε άλλο.
Μόνο ξεκαθαρίζω πως δεν το θεωρώ κάτι το ‘φυσιο-λογικό’.
Και δεν καταλαβαίνω γιατί έχουν φαγωθεί να το αποδείξουν.
Εγώ νομίζω ( χωρίς να είμαι ούτε βιολόγος, ούτε γιατρός, ούτε ψυχολόγος, απλώς ΝΟΜΙΖΩ ΕΓΩ ) ότι τα αίτια είναι κυρίως ψυχολογικά. Όχι περίεργη παιδικά ηλικία και χαζομάρες. Η ανθρώπινη ψυχολογία είναι τόσο πολύπλοκη... Ποτέ δε θα ερμηνευτεί πλήρως. Απλώς ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά κουμπιά. Κάποιοι άνθρωποι μεγαλώνοντας επηρεάζονται διαφορετικά από κάποια ερεθίσματα. That’s all, κατά τη γνώμη μου.
Από ‘κει και πέρα, γιατί πρέπει αυτό να απασχολεί τον οποιονδήποτε άλλον... ακόμα το ψάχνω.

22 Comments:

Blogger cindaki said...

Ίσως και ναέχεις δίκιο...
Ίσως.
Πάντως μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!

Monday, July 03, 2006 11:23:00 pm  
Blogger apousia said...

Γεια σου jason!

To post αυτό,το προσυπογράφω εν όλω!
Εύγε σου!

Tuesday, July 04, 2006 11:33:00 pm  
Blogger pwlina said...

jason ola kala mexri ena shmeio ...mh xexnas omos oti auto me tous pigouinous einai episthmonikh ereuna...opws epishs ki oti se mia merida anthrwpwn pou exoun omofulofilikes taseis exei vrethei oti exoun auxhmenes thhlykes ormones se sxesh me to "kanoniko" kalh h psyxologia alla mhn petame kai tis apodeixeis sta skoupidia!

Wednesday, July 05, 2006 1:03:00 am  
Blogger Jason said...

Επιστημονικές έρευνες υπάρχουν πολλές, αλλά από την έρευνα στην απόδειξη υπάρχει μία απόσταση. Όταν η επιστήμη ακροβατεί σε δύσκολα πεδία, πολύ συχνά οι διάφορες έρευνες της αλληλοαναιρούνται.
Είναι φυσιολογικό λοιπόν κάποιες έρευνες να δείχουν κάποια πράγματα, ενώ άλλες να δείχνουν κάποια άλλα. Τίποτα δεν αποδεικνύεται έτσι όμως. Δηλαδή τους πιγκουίνους εγώ δεν τους θεωρώ απόδειξη.
Ίσως κάποιοι ομοφυλόφιλοι έχουν αυξημένες θηλυκές ορμόνες. Όμως καταρχάς δεν έχουν όλοι και επίσης δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι οι αυξημένες θηλυκές ορμόνες είναι υπέυθυνες για τις ομοφυλοφιλικές τάσεις. Πολλοί άνδρες μπορεί να έχουν αυξημένες θηλυκές ορμόνες χωρίς να έχουν καθόλου ομοφυλοφιλικές τάσεις. Αυτό δεν ξέρω αν το λαμβάνουν υπόψη τους οι ερευνητές, όταν βιάζονται να ανακοινώσουν τη σπουδαία ανακάλυψή τους, ότι οι ομοφυλόφιλοι έχουν αυξημένες θηλυκές ορμόνες.
Δεν πετάμε τίποτα στα σκουπίδια και δεν απορρίπτουμε τίποτα. Απλώς μέχρι σήμερα δε βλέπω να έχει αποδειχτεί κάτι και επομένως δεν αποδέχομαι κάτι εγώ.
Μόνο την άποψή μου λέω βέβαια.

Wednesday, July 05, 2006 10:23:00 am  
Blogger ralou said...

Χμ...
Βλέπω τα γατιά μου να πλακώνονται συχνά πυκνά όσο είναι νεαρά και ίσως οποιος τα βλέπει να πιστεύει ότι αυτό προσομοιάζει με σεξουαλική παρασπονδία στην φύση.
Στα νεαρά ζώα πολλές φορές παρατηρείται αυτό. Στα πλαίσια του παιχνιδιού μαθαίνουν μερικές πρακτικές της ζωής τους ώς ενήλικες και διόλου δεν παίζει ρόλο αν το κάνουν με ομόφυλους τους ή όχι.
Πάντως μην ξεχνάμε ότι στα ζώα το ένστικτο της αναπαραγωγής και της διασποράς των γονιδίων τους είναι τοσο έντονο που θα ήταν φυσική σπατάλη να επιτρέψει η φύση τέτοιες παρεκκλίσεις.
Στους ανθρώπους τωρα, που η σεξουαλική πράξη εχει προσανατολισμό κυρίως στην απόλαυση και ελάχιστα στην αναπαραγωγή τα πράγματα είναι πιο απλά.
Γιατί να μην είναι φυσιολογικό αν κάποιο άτομο βρει ενα τρόπο να προσφέρει απόλαυση στον εαυτό του, που ωστόσο διαφέρει από τον τρόπο των άλλων;

Ελα, καλά !
Παίζω με την διπλή έννοια της λέξης "φυσιολογικό"

live and let live!

Wednesday, July 05, 2006 12:21:00 pm  
Blogger Jason said...

Και το συναίσθημα.
Στον άνθρωπο είναι και το συναίσθημα.
Από εκεί ξεκινάνε όλα.
Η ομοφυλοφιλία ξεκινάει από την έλξη μεταξύ ομόφυλων.
Γι' αυτό κι εγώ θεωρώ ότι τον κυρίαρχο ρόλο τον παίζει η ψυχολογία.

Και φυσικά live and let live.

Wednesday, July 05, 2006 1:34:00 pm  
Blogger αθεόφοβος said...

Ενώ συμφωνώ με το post διαφωνώ ότι έχουν σχέση οι ορμόνες.
Δεν υπάρχει τέτοια σχέση.
Υστερα μπροστά στα μάτια μου ένας σκύλος πήδηξε έναν άλλο αρσενικό ενώ και οι δύο προηγουμένως είχαν πηδήξει και οι δύο μια σκύλα!

Wednesday, July 05, 2006 5:21:00 pm  
Blogger Jason said...

Ναι ρε παιδί μου. Όμως άλλο να τον πήδηξε πάνω στο παιχνίδι και την έξαψη, και άλλο να μιλάμε για ένα σκύλο ο οποίος είναι 'ομοφυλόφιλος'. Για μένα δεν υπάρχει ομοφυλοφιλία στη φύση.

Εκτός από το σκύλο του Καρβέλα βέβαια.

Wednesday, July 05, 2006 6:04:00 pm  
Blogger pwlina said...

"Ομοφυλόφιλα ζώα

Τα παραπάνω δε σημαίνουν ότι η ομοφυλοφιλία είναι αφύσικη, αφού αυτό το επιχείρημα το καταρρίπτει η ίδια η φύση. Ομοφυλοφιλική συμπεριφορά παρατηρείται και στα ζώα, στα ψάρια ή στα έντομα και θεωρείται ένας από τους μηχανισμούς ελέγχου της πληθυσμιακής αύξησης. Εξάλλου η σεξουαλικότητα των ζώων είναι ευμετάβλητη και επηρεάζεται από το περιβάλλον.
Πριν από πενήντα χρόνια οι αρσενικοί γλάροι της Καλιφόρνια άρχισαν να εκδηλώνουν θηλυπρεπή συμπεριφορά, ενώ τα θηλυκά ζευγάρωναν μεταξύ τους και γεννούσαν αβγά που δεν είχαν γονιμοποιηθεί. Σύμφωνα με τον Γκλεν Φοξ, συνεργάτη του Εθνικού Κέντρου Έρευνας Άγριας Ζωής στο Κεμπέκ, αιτία αυτής της αλλαγής ήταν το DDT που χύθηκε στον ωκεανό από ένα εργοστάσιο χημικών. Το DDT, με χημική σύσταση παρόμοια με ορισμένες θηλυκές ορμόνες, πέρασε στον οργανισμό των καραβίδων που αποτελούν τη βασική τροφή των γλάρων.
Η επίδραση της ουσίας αυτής αποδείχθηκε σε πειράματα που έγιναν με ποντικούς και άλλα ζώα. Πιο πρόσφατες έρευνες καταδεικνύουν ότι η ρύπανση του περιβάλλοντος επηρεάζει και τα ανθρώπινα έμβρυα κατά την κρίσιμη φάση της ανάπτυξης του φύλου."

Γλυκέ μου jason συγνώμη για την έκταση του σχολίου!
Καλή σου μέρα :)

Wednesday, July 05, 2006 11:05:00 pm  
Blogger Jason said...

Πωλίνα μου... πολύ ενδιαφέρον το comment και δε μας ενοχλεί καθόλου η έκταση.

Αλλά θα στο ξαναπώ: "δε σημαίνουν ότι", "σύμφωνα με", "παρατηρείται", "καταδεικνύουν"...
Δεν αποδεικνύεται κάτι. Ψαχνόμαστε.

Και όσο ψαχνόμαστε λοιπόν, εγώ εξακολουθώ να έχω την άποψή μου (που, επαναλαμβάνω, την παραθέτω απλώς ως άποψή μου και τίποτα περισσότερο - ξαναλέω, μάλιστα, ότι ειδικός δεν είμαι...).

Περίεργο θέμα φαίνεται ότι πιάσαμε αυτή τη φορά...

Thursday, July 06, 2006 1:05:00 am  
Blogger pwlina said...

Για αυτό είναι τα θέματα για να τα πιάνουμε!:Ρ φυσικά και έχεις την άποψή σου και πολύ καλά κάνεις!Κι εγώ τη δική μου εκφράζω κι εγώ επιστήμονας δεν ειμαι!καλημέρα!:)

Thursday, July 06, 2006 1:31:00 am  
Blogger Eleni said...

:-)
Eγώ επιστήμονας είμαι κι αλλιώς μας τα έμαθαν στο πανεπιστήμιο (αρκετά χρόνια πριν και πάνω από δεκαετία). Ενδεικτικά:

Swaab announced an even more remarkable discovery five years later, in 1990. He had found, he wrote in an article in the journal Brain Research, that a cluster of cells in the human brain called the suprachiasmatic nucleus was dimorphic—but dimorphic according to sexual orientation rather than sex. Swaab said that the suprachiasmatic nucleus was nearly twice as large in homosexual men as it was in heterosexual men.

και

LeVay dissected brain tissue obtained from routine autopsies of forty-one people who had died at hospitals in New York and California. There were nineteen homosexual men, all of whom had died of AIDS; sixteen presumed heterosexual men, six of whom had been intravenous drug abusers and had died of AIDS; and six presumed heterosexual women. No brain tissue from lesbians was available. LeVay's conclusions included the following:

INAH 3 did exhibit dimorphism.... [T]he volume of this nucleus was more than twice as large in the heterosexual men ... as in the homosexual men.... There was a similar difference between the heterosexual men and the women.... These data support the hypothesis that INAH 3 is dimorphic not with sex but with sexual orientation, at least in men.

The results were sufficiently clear to LeVay to allow him to state, "The discovery that a nucleus differs in size between heterosexual and homosexual men illustrates that sexual orientation in humans is amenable to study at the biological level."

Κι άλλα πολλά.
;-)

Sunday, July 09, 2006 1:56:00 pm  
Blogger Jason said...

Ακόμα πιο ενδιαφέρον comment από τα προηγούμενα.

Αλλά ξαναλέω για πολλοστή φορά...

"These data support the hypothesis that..."

Δεν υπάρχει ανακάλυψη συγκεκριμένη, τουλάχιστον όχι κάποια καθολικώς αποδεκτή. Ο επιστημονικός κόσμος ψάχνεται.

Εγώ, χωρίς να είμαι επιστήμονας, διατυπώνω τη δική μου αυθαίρετη άποψη.

Sunday, July 09, 2006 3:28:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

διατυπώνεις την αυθαιρεσία σου...
ορίζεις μη φυσιολογικό αυτό που όντως γίνεται.
"λογικό με βάση την υγιή φύση", λες αλλά η φύση δεν έχει τέτοιους προσδιορισμούς. είναι μια και πάνω από όλα δεν έχει λογική. Η λογική είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα και μάλιστα ελληνικότατο.
διατυπώνεις μια θέση - υπόθεση θα ήταν καλύτερο κατά τη γνώμη μου - ενός ήπιου και απελευθερωμένου ίσως, ετεροφυλόφιλου.
ξεχνάς όμως πώς κάτι μη-φυσιολογικό στη φύση καταστρέφεται ή απομονώνεται (γιατί δεν μπορεί να καταστραφεί) ή αυτό καταστρέφει τη φύση. Στην κοινωνία λοιπόν που θέλουν κάποιοι τύπου ψυχολόγοι να είναι αντίστοιχη με τη φύση, ελπίζω ότι δεν θες να δεις ξανά τα 2 πρώτα και για πρώτη φορά το τελευταίο; ε; άρα (συμπερασματικότατο και επιστημονικό αυτό το άρα) λογικό είναι όταν μία λέξη μπορεί να δημιουργήσει τόσες πολλές προσωπικές υποθέσεις, χωρίς καμμιά να είναι μαθηματικά αποδείξιμη (η μόνη απόδειξη που κρατά στους αιώνες των αιώνων), τότε αυτή τη λέξη την αφήνουμε να πάει στο καλό γιατί μπορεί εσύ σαν ήπιος και απελευθερωμένος άνθρωπος να υποστηρίζεις συγχρόνως "Είναι κάτι το ανθρώπινο. Συμβαίνει. Ούτε κακό είναι, ούτε καλό. Απλώς είναι έτσι." , έλα μου όμως που ένας άλλος θα θελήσει να το καταστρέψει το μη-φυσιολογικό.
Η ηπιότητα και η αυθαίρετη προσωπική γνώμη σε μια τέτοια περίπτωση, είναι για μένα πιο επικίνδυνη και από μια πρόταση λοβοτομής των ομοφυλοφίλων για να τους ξανακάνουμε φυσιολογικούς.

ξεκινάς και με το απερίγραπτο "Συνήθως είναι συμπαθέστατοι."
χαχαχα

διάβασα αυτό το post γιατί μου άρεσε το "ροζ". ήταν το επόμενο και θα σε διάβαζα όλον, μια και το "ροζ" είναι καταπληκτική ιστορία.
αλλά σταματώ εδώ γιατί το "homosexuality" σου, είναι κείμενο σεξιστικό, αισχρό και τρισάθλιο.
k

Sunday, July 09, 2006 4:27:00 pm  
Blogger Jason said...

Αγαπητέ ανώνυμε,

Δεν έχω να σχολιάσω κάτι πάνω σ' αυτά που μου λες.
Το ήξερα πως το κείμενο αυτό θα έβρισκε πολλούς διαφωνούντες. Είναι η άποψή μου όμως και δεν μπορώ να εκφράσω κάτι διαφορετικό.
Η διαφορά μας είναι ότι εγώ ακούω την άποψή σου, τη θεωρώ ενδιαφέρουσα, τη δέχομαι ως άποψη, όμως η δική μου εξακολουθεί να με εκφράζει περισσότερο.
Εσύ ακούς την άποψή μου και τη θεωρείς αισχρή και τρισάθλια επειδή είναι πολύ διαφορετική, ίσως, με κάποις βασικές αξίες σου.
Anyway.

Όσο για το θέμα αυτό καθαυτό, λίγα έχω να σχολιάσω, γιατί πολλά έχω ήδη πει.
Όντως διατυπώνω την αυθαιρεσία μου, όπως και εσύ τη δική σου. Γι' αυτό έχω και blog, για να διατυπώνω τις αυθαιρεσίες μου και να τις διαβάζετε όσοι θέλετε και να συμφωνείτε ή να διαφωνείτε, και γι' αυτό υπάρχουν τα comments, για να διατυπώνετε κι εσείς τις δικές σας επώνυμα ή ανώνυμα. Δεν καταλαβαίνω γιατί σε ενοχλεί αυτό.
Το ότι κάτι γίνεται, δεν το καθιστά και φυσιολικό. Έπαιξα με τις λέξεις και εξήγησα, κατά τη γνώμη μου, τι είναι και τι δεν είναι η ομοφυλοφιλία.
Λες "Η λογική είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα και μάλιστα ελληνικότατο.", δηλαδή απορρίπτεις την έννοια της λογικής. Άρα και του διαλόγου. Μετά όμως μου δείχνεις ότι "λογικό είναι όταν..." κλπ. κλπ.. Εσύ, λοιπόν, έχεις λογική, αλλά εμείς οι υπόλοιποι δεν έχουμε, την κατασκευάσαμε γιατί έτσι μας βολεύει.
Η θέση μου είναι όντως "ενός ήπιου και απελευθερωμένου ίσως, ετεροφυλόφιλου.". Και δε βρίσκω που είναι το κακό. Αυτή είναι η άποψή μου. Ένας συνητρητικός ή ένας ομοφυλόφιλος μπορεί να είχε άλλη άποψη. Μπορεί και να είχε την ίδια. Αλλά αυτά στο δικό του blog.
"Η ηπιότητα και η αυθαίρετη προσωπική γνώμη σε μια τέτοια περίπτωση, είναι για μένα πιο επικίνδυνη και από μια πρόταση λοβοτομής των ομοφυλοφίλων για να τους ξανακάνουμε φυσιολογικούς.". Αυτό είναι γραφικότατο...
Το "συνήθως είναι συμπαθέστατοι" το είπα γιατί έτσι τους βλέπω εγώ. Καλοπροαίρετα και εννοώντας το απόλυτα.

Εξήγησα εξαρχής ότι δε βλέπω με στραβό μάτι την ομοφυλοφιλία. Απλώς προσπάθησα να την ερμηνεύσω αυθαίρετα.

Κάποιοι μάλλον θεωρούν τους εαυτούς τους πολύ φιλελεύθερους και βάλθηκαν να υπερασπιστούν δήθεν το δικαίωμα στη διαφορετικότητα. Το οποίο εγώ δεν έθιξα.

Ανώνυμε, το σχόλιό σου είναι δεκτό, αν και δε βρίσκω σε τι συμβάλλει. Τα παραπάνω διαφωνούντα σχόλια τουλάχιστον ήταν ενδιαφέροντα ως προς το περιεχόμενό τους.

Thanks για το χρόνο σου πάντως.

Sunday, July 09, 2006 7:01:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

jason, είναι ίσως η ηλικία σου και η ομοφοβία σου, που σε κάνει να ασχολείσαι με το θέμα.
καλό είναι πρωτού αποκτήσεις άποψη, έστω κι αυθαίρετη, να το ψάξεις λίγο γιατί τότε θα έχεις καταλάβει ότι η ανοχή σου στο παιχνίδι με τα λόγια, θα σε κάνει να συμφωνήσεις με ανθρώπους που δρουν διαφορετικά, αλλά λένε ακριβώς τα ίδια. (ιδέ νεο-ναζί)
στην ουσία αυτών που έγραψα δεν σχολίασες τίποτα.
το συμπέρασμα "δηλαδή απορρίπτεις την έννοια της λογικής. Άρα και του διαλόγου" πώς το βγάζεις από το δικό μου "Η λογική είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα και μάλιστα ελληνικότατο.";;;
γιατί ασχολείσαι με τους ομοφυλόφιλους;
να μου πεις γιατί ασχολούμαι εγώ μαζί σου;
αυτά που λες έχουν χιλιοειπωθεί από συντηρητικούς και εξουσιαστικούς κύκλους που βρήκαν συμπαθητικούς τους gay όταν έγιναν καταναλωτική ομάδα και εκλογικό σώμα.
αν ασχολούμαι, και θα'ναι και η τελευταία φορά αυτή, είναι γιατί μου κάνει εντύπωση που ένας νέος άνθρωπος, δημιουργεί τέτοιες ιεραρχίες για να εξυψώσει προφανώς τον εαυτό του, ενώ ξέρει να ονειρεύεται και να διηγείται ιστορίες (ιδέ "ροζ").
είναι επικίνδυνα αυτά που λες.
αν τα σκεφτείς λίγο περισσότερο, πίστεψε με θα διατηρήσεις ατόφια την φυσιολογικότητα σου και θα μπορέσεις να αποκτήσεις όντως άποψη. όχι τη δικιά μου άποψη, αλλά άποψη. αυτό που έγραψες είναι απλά άμυνα. ("συμπαθητικοί είναι και μια χαρά, αλλά όχι κι ίσα κι όμοια με μας και μακριά κι από τον κώλο μας...") δεν κολάει η ομοφυλοφιλία, φίλε.

σε συμβουλεύω να διαβάσεις μια συλλογή ποιημάτων του Farid Ud-Din Attar, που λέγετε "το συμβούλιο των πουλιών" (The Conference of the Birds). Είχε εκδοθεί και στα ελληνικά.
ίσως εκεί βρεις μιαν άλλη εκδοχή που δεν έχει σχέση, ούτε με μη φυσιολογικό όπως το λες, ούτε και με συμπαθητικό όπως χαρακτηρίζεις το όλο θέμα της ομοφυλοφιλίας.
το βιβλίο δεν είναι gay, μη νομίσεις ότι προσπαθώ να σε προσυλητίσω.
το βιβλίο μιλάει για έρωτα.
και μέσα κάπου, πάνε χρόνια που το έχω διαβάσει και δεν το έχω πια, λέει: ένας άνθρωπος μπορεί να ερωτευθεί έναν άντρα, μια γυναίκα, μια πέτρα, ένα δέντρο, το σκύλο του, το σύγνεφο ή μιαν ιδέα ακόμη. αν τύχει και εκείνο που ερωτεύθηκε, του ανταποδώσει τον έρωτα, τότε κι οι 2 θα βρεθούν στο ύψιστο σημείο. νιρβάνα. αν δεν αναταποδώσουν, ο έρωτας από μόνος του είναι πολύ σημαντικός που κατάφερε και τον ένοιωσε αυτός ο άνθρωπος...

ίσως αντί για ομοφυλοφιλίες και συμπαθητικούς gay, είναι καλύτερα να ψάξεις για τον έρωτα.
και τότε, αν τύχει και βρεθείς μπροστά σε 2 ερωτευμένους άντρες (ένα από τα τόσα παραπάνω παραδείγματα έρωτα) θα καταλάβεις ότι είναι αδιανόητο να τους ορίσεις μη-φυσιολογικούς.
ο έρωτας είναι ο σημαντικός, όχι η σεξουαλική συμπεριφορά του καθενός.
κι αυτό είναι θέση κι άποψη ζωής, που δεν μπαίνει διόλου στα χωράφια σου, jason.
k

Monday, July 10, 2006 12:08:00 am  
Blogger Jason said...

"Ο έρωτας είναι ο σημαντικός, όχι η σεξουαλική συμπεριφορά του καθενός."

Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.
Εγώ, όμως, αποφάσισα να ασχοληθώ με τη σεξουαλική συμπεριφορά του καθενός. Γιατί; Γιατί έτσι. Αυτό σκεφτόμουν σήμερα, αυτό ήθελα να σχολιάσω. Χωρίς να αναιρεί καθόλου αυτό που λες. Κάθε άλλο.
Δεν αμφισβήτησα το ότι οι ομοφυλόφιλοι ερωτεύονται. Δεν αμφισβήτησα ότι περνάνε πολύ όμορφα μαζί, ακριβώς όπως και οι ετεροφυλόφιλοι. Και γιατί όχι άλλωστε; Είναι προφανές αυτό.
Αν είχες διαβάσει πιο προσεκτικά, θα το είχες καταλάβει ίσως.
Επίσης αν είχες διαβάσει πιο προσεκτικά, θα είχες παρατηρήσει ότι το post αυτό δε γράφτηκε ούτε για να εκφράσω ομοφοβία. Μόνος μου σου λέω ότι δε θα με πείραζε να ήταν gay ούτε ο γιος μου. Και ούτε νιώθω την ανάγκη να αμυνθώ από κάτι. Αυτά που λες είναι εύκολα λόγια που μπορείς να τα κολλήσεις οπουδήποτε. Αλλά εγώ δε σου μιλάω με τέτοια.

Το μόνο με το οποίο ασχολήθηκα είναι η φύση της ομοφυλοφιλίας. Τι κάνει έναν άνθρωπο να ερωτεύεται ομόφυλους του και τι ετερόφυλους.
Και είπα ότι εγώ πιστεύω πως η αιτία της διαφοράς των ομοφυλόφιλων από τους ετεροφυλόφιλους είναι τα βιώματα και η αντίδραση σε αυτά. Θεωρώ, δηλαδή, ότι δε γενιέται κανένας άνθρωπος ομοφυλόφιλος ή ετεροφυλόφιλος. Στην πορεία γίνεται το ένα ή το άλλο. Εμένα αυτή είναι η άποψή μου.

Αυτά που λες περί ναζί και εξουσιαστικών ομάδων είναι επίσης γραφικά και εξακολουθούν να είναι πιασιάρικα λόγια. Δεν μπορώ να πιστέψω ούτε καν ότι νομίζεις εσύ ότι έκανα αυτό το blog για να προωθήσω την ιδεολογία κάποιου χώρου...

Σ' ευχαριστώ για το βιβλίο. Θα το ψάξω γιατί μου κίνησες την περιέργεια. Και αν το βρω, θα σου αφιερώσω ένα post με τις ειλικρινείς μου εντυπώσεις.

Πάντως κάνε μου τη χάρη και ξαναδιάβασε άλλη μία φορά το post και τα comments μου.
Για να δεις ότι κανείς δεν κάνει επίθεση στους ανθρώπους αυτούς.

Από τον τρόπο σου μου δείχνεις ότι βάλθηκες σήμερα να ντυθείς Ρομπέν των Δασών.

Monday, July 10, 2006 1:06:00 am  
Blogger cobden said...

Γεια σου!Το ανακάλυψα λίγο καθυστερημένα αυτό το post, αλλά νομίζω πως το παρακάτω απόσπασμα θα σε ενδιέφερε.Είναι από την Αμερικανίδα φεμινίστρια Camille Paglia και το δημοσίευσα στο blog μου , στις 5/7:

"Homosexuality is not "normal." On the contrary, it is a challenge to the norm; therein rests its eternally revolutionary character. Note I do not call it a challenge to the *idea* of the norm. Queer theorists - that wizened crew of flimflamming free-loaders - have tried to take the poststructuralist tack of claiming that there is no norm, since everything is relative and contingent. This is the kind of silly bind that word-obsessed people get into when they are deaf, dumb, and blind to the outside world. Nature exists, whether academics like it or not. And in nature, procreation is the single, relentless rule. That is the norm. Our sexual bodies were designed for reproduction. Penis fits vagina: no fancy linguistic game- playing can change that basic fact. However, my libertarian view, here as in regard to abortion, is that we have not only the right, but the obligation to defy nature's tyranny. The highest human identity consists precisely in such assertions of freedom against material limitation. Gays are heroes and martyrs who have given their lives in the greatest war of them all."

Tuesday, July 18, 2006 1:40:00 pm  
Blogger Jason said...

Σ' ευχαριστώ αγαπητέ cobden για το comment σου.
Ίσως δεν έχει να προσθέσει κάτι από επιστημονικής πλευράς σε αυτά που σχολιάστηκαν παραπάνω, αλλά πάντως είναι πιο ενδιαφέρουσα και η πιο ολοκληρωμένη γνώμη που έχω διαβάσει πρόσφατα.
Μπορώ να πω ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί της. Και στο κυρίως θέμα, αλλά και στον επίλογό της.

Tuesday, July 18, 2006 3:33:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Den exo diavasei ta ipolipa comments, apla etixe na rikso mia matia safto to post, "xefilizontas" to blog sou. Protasi na diavaseis to Korydon tou Andres Gide, gia na min fliariso me dikes mou skepseis, gia mia alli optiki gonia.
Episis, asxeto me to thema tis omofilofilias, alla i logiki tis fisis einai i fisi opos ekfrazete me oles tis ekdoxes tis ke oxi ti theorei i diki mas noisi os logiki. I i lexi "fisiologiko" einai atopi i apla perigrafei afto pou einai o,ti exoume gnorisei, ola fisiologika afou exoun emfanistei ke ekfrazonte apo idiotites tis fisis.
Filika

Wednesday, August 23, 2006 11:05:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Συμφωνω με πολλα που λες. Διαφωνω σε ενα σημειο: υπαρχει στη φυση

Δες εδω: http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality_in_animals

Wednesday, December 26, 2007 5:32:00 pm  
Blogger Jason said...

Εγώ αυτό το αμφισβητώ, αλλά δε με ενδιαφέρει και τόσο πολύ.
Ίσως χρειάζεται άλλο ένα post για όλα αυτά

Saturday, January 12, 2008 7:41:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home