Wednesday, August 31, 2011

Αποκαλόκαιρο

Σκεφτόμουν προχτές ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο, το σταφύλι είναι εργονομικά σχεδιασμένο για να διακοσμεί αυτήν τη μικρή υποπερίοδο του έτους.
Κι ύστερα κάποιος είπε αυτήν τη λέξη, αποκαλόκαιρο, κι ύστερα κάποιοι μεσήλικες γείτονες τραγούδησαν με κιθάρες και με βιμπράτο στη φωνή κάτι γλυκά ελαφρά μιας άλλης εποχής.
Ο Σεπτέμβρης είναι τουλάχιστον ένας από τους πιο ωραίους μήνες του χρόνου.
Τον ονειρευόμουν πολύ καιρό. Και τον κέρδισα. 
Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, είναι δικός μου.
Καλό αποκαλόκαιρο.

4 Comments:

Blogger cindaki said...

Εύχομαι κάθε Σεπτέμβρης σου να είναι και μια νίκη, μικρή ή μεγάλη! Και να σε κάνει να χαμογελάς!

Saturday, September 03, 2011 5:22:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

διάβασα στην αρχή την ιστορία του ποιήματος του καββαδία γράμμα σ' έναν ποιητή

εξαιρετική δουλειά! με λεπτότητα και ζήλο... μισοήξερα την ιστορία ενώ τώρα ξέρω πολλά και για τον ίδιο τον Καίσαρα Εμμανουήλ!

και να που έπεσα σ' ένα πολύ αξιόλογο μπλογκ! δεν είμαι μπλογκερ, δεν έχω την ησυχία να κάτσω να γράψω, βράζουν μέσα μου 20 χρόνια! αλλά μ' αρέσει πολύ να διαβάζω που και που.

ο σεπτέμβρης είναι από τους πιο ρομαντικούς μήνες. φθινόπωρο στη θεσσαλονίκη, miles davis, ελληνικός καφές και δροσερό αεράκι ενώ η υγρασία σου φουντωνει τα μαλλιά και κολλάει στο δέρμα σου... εύχομαι ν' αφήσεις το σεπτέμβρη σου να μπει απ' τ' ανοιχτά παράθυρα καινα σε πάει όπου θέλει αυτός γιατί τίποτα δεν είναι ολότελα δικό σου, κάτι θα σου ξεφεύγει δεν μπορεί...

Θα σε παρακολουθώ,
Μαίρη


http://youtu.be/ISnrLn4LnZs

Sunday, September 04, 2011 1:02:00 pm  
Blogger Jason said...

Sofi-k, σ΄ ευχαριστώ τόσο πολύ που είσαι πάντα εδώ γύρω. :)

Μαίρη, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι που βρίσκεις το μέρος αυτό ενδιαφέρον.
Νομίζω θα συμφωνούσαν μαζί σου ο Καββαδίας και ο Καίσαρας Εμμανουήλ, αλλά εγώ θέλω να εξακολουθώ να σκέφτομαι ότι ο Σεπτέμβρης αυτός μου ανήκει. :)

ΥΓ: Όταν ξεκίνησα να γράφω εδώ ήμουν λιγότερο από 20. Στα 2 πρώτα χρόνια, είχα πάνω από 200 αναρτήσεις. Στα επόμενα 3 και κάτι χρόνια, έχω ανεβάσει συνολικά γύρω στις 50, ίσως παραπάνω. Όταν βράζει το αίμα σου, είναι καλό. Μπορεί να είναι ιδιαίτερα δημιουργικό.

Tuesday, September 06, 2011 1:29:00 am  
Blogger Stelina said...

Τον κέρδισες τον Σεπτέμβρη σου και σου αξίζει! Οσο πιο πολύ μπορείς να τον χαρείς σου εύχομαι..και από ότι κατάλαβα από το κείμενο, σου το εύχεται και η πλάση γύρω σου.
Φιλάκια πολλά.
:)

Thursday, September 15, 2011 9:11:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home