Sunday, January 14, 2007

L' espion

Ευρύ το φάσμα του πεδίου των ενδιαφερόντων μου, σε λίγα πράγματα, όμως, μπορώ να πω ότι είμαι πραγματικά ειδικός.
Ένα από αυτά τα λίγα αλλά πάρα πάρα πολύ σπουδαία πράγματα είναι οι διαφημίσεις παντός είδους.
Αξίζω πτυχίο πάνω στο αντικείμενο.
Δε βλέπω πολλή τηλεόραση, αλλά οι διαφημίσεις είναι το φετίχ μου, τις μαθαίνω απ' έξω.
Και αν το πυχίο μου θα έπρεπε να είναι πάνω στις ελληνικές διαφημίσεις, σίγουρα το μεταπτυχιακό μου θα έπρεπε να ήταν πάνω στα telemarketing...
Τα τελευταία 2-3 χρόνια που έχω κάνει λίγο τη μέρα νύχτα εδώ στην Πάτρα, τα έχω βιώσει σε μεγάλο βαθμό μέσα στην απολαυστικότατη παρακμή της μεταμεσονύκτιας ελληνικής τηλεόρασης.
Πάω για ύπνο το πρωί και περνάνε απ' το μυαλό μου Nikkei Pro, Gazel Free-style, Ab King Pro, Total Gym, Velform Sauna Belt, Sonic Ears, ο Chuck Norris και ο Tonny Little, χαμόγελα και προσφορές, αντικαταβολές και "προσοχή στις απομιμήσεις"...
Αλλά τα καταπληκτικότερα είναι τα ελληνικά!!!
Για του λόγου το αληθές, λοιπόν, σας μεταφέρω το εξής link (πατήστε στην εικόνα για να δείτε το βιντεάκι στο YouTube - αφιερώστε του 5 λεπτά από τη ζωή σας γιατί πραγματικά τα αξίζει...):

Μιλάμε για τρομερή σύλληψη, αριστουργηματική σκηνοθεσία, πανέξυπνους διαλόγους και ανεπανάληπτες ερμηνείες...

Ως ειδικός, μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως είναι η χειρότερη πνευματική δημιουργία στο χώρο του (ελληνικού) telemarketing από καταβολής αυτού.

Την πρώτη φορά που το είδα ήθελα να βάλω τα κλάματα από την απελπισία. Σοβαρά. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι δεν ντράπηκαν να δείξουν στον κόσμο ένα τέτοιο τερατούργημα.

Αλλά όταν το συνηθίσεις και αρχίσεις να μαθαίνεις τους διαλόγους, σου βγάζει απίστευτο cult γέλιο. Η πλάκα είναι ότι είναι πρόσφατο...

Τώρα πια το έχω στα favorites και το βλέπω τουλάχιστον δύο φορές τη μέρα...

"Τζαμάτο, τζαμάτο!"

ΥΓ: Να ξεκαθαρίσω πως δεν έχω κάτι με το προϊόν. Μπορεί να είναι μεγάλη εφεύρεση. Με τη διαφήμιση τραβάω τα μαλλιά μου... Τις προάλλες, μάλιστα, έμαθα ότι ένας γνωστός μου έχει αγοράσει το συγκεκριμένο προϊόν... Τι να πω, υποθέτω τον έπεισε η διαφήμιση...

31 Comments:

Blogger Γεωργία said...

Δυστυχώς δεν έχω ήχο (συνδέοντας χθες καινούριο σκληρό, όλο και κάποιο καλώδιο ξερίζωσα, θα τσεκάρω αύριο χαχα) αλλά ένα θα σου πω :

Η περιγραφή σου και η διαφήμιση της διαφήμισης είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ! Γελάω ήδη, πριν το δω!

Είναι τραγικά όμως τα telemarketing. Ειδικά αυτά με τα lifting express και τα "χάστε δυο κιλά σε μια μέρα, απλά τυλιχτήτε με αυτήν την μεμβράνη".

Ε, άμα ήτανε κυρά μου να γίνομαι σαν μελομακάρονο σε σελοφάν και να αδυνατίζω, εσένα θα περίμενα;;;;

Monday, January 15, 2007 1:38:00 am  
Blogger Jason said...

Τώρα μου απομυθοποίησες όλη τη σειρά της Velform συν το Algo Slim... :(

Μόλις βρεις ήχο, δες το, Γεωργία, αξίζει!!!

Monday, January 15, 2007 1:53:00 am  
Blogger pwlina said...

τώρα είσαι σίγουρος ότι είναι προσφατο?γιατί εμένα ο τύπος μου κάνει λίγο ξεχασμένος στο 80!

Monday, January 15, 2007 2:47:00 am  
Blogger Jason said...

Πωλινάκι, πρόσφατο είναι, αφού λέει και Polis πάνω αριστερά...

Monday, January 15, 2007 3:32:00 am  
Blogger jul said...

Το είδα στο γραφείο και δεν έχω αρκετό ήχο γμτ... αλλα μολις πάω σπίτι θα το τσεκάρω και πάλι....
Ας μην μιλήσω για το τελεμάρκετίνγκ γιατί την έχουμε πατήσει σπίτι με το μηχάνημα του σατανά το Ab King Pro.....Γκκκκρρρρρρρ που μου πιάνει χώρο στο σαλόνι....

Monday, January 15, 2007 8:03:00 am  
Blogger 3 parties a day said...

Βλέποντας το βίντεο, δεν ήξερα αν έπρεπε να γελάσω, ή να κλάψω· αποφάσισα να γελάσω!

Monday, January 15, 2007 10:51:00 am  
Blogger Gogo said...

oxi re paidia... ti ginetai ston kosmo..

"Xwris Film!", "To kalitero Dwro!"

Kai o parousiastis deltiou eidisewn na parakolouthei sovaros to link...

Ax, gelasame pali!

Monday, January 15, 2007 11:16:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Νταξει, μου έφτιαξες το μεσημέρι.

Monday, January 15, 2007 11:18:00 am  
Blogger liliputaner said...

Τζαμάτο, και λίγα λες!!!:-)

Monday, January 15, 2007 2:37:00 pm  
Blogger Γεωργία said...

Θέλω να κλάψω και να σταματήσει η καρδιά μου από απελπισία!! Ρε τί είν' τούτο;;;

Ο παππού που συγκινείται, η κυρά που στέλνει φιλιά στο γιο της και ο κύριος με το super party των τριών πιστισρικοών είναι πολλά λεφτά!

Βέβαια μπρώητ μου φορά άκουσα γυναίκα να λέει "αυτό που με ξετρελλαίνει πιο πολύ απ' όλα είναι το μέγεθός της!" και να εννοεί παρακάτω "είναι μικρότερη κι από ένα κραγιόν, κάθε γυναίκα θέλει" κλπ. χαχαχα

Τι να πω ρε συ Ιάσονα, αφού το είδαμε κι αυτό!!

Monday, January 15, 2007 3:47:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

εγω παντως που εχω παρει τη ζωνη της velform σες λεω οτι δεν κανει τιποτα!και να πω οτι εχω πολλα κιλα να χασω?5 κιλακια θελω η αμοιρη!!αχ,καλο το spotακι...και γω που νομιζα οτι τα αγορακια μετα τα μεσανυχτα βλεπουν τσοντες...χαχαχα!

Monday, January 15, 2007 3:51:00 pm  
Blogger Jason said...

Αφήστε τη Velform ήσυχη, μην τα πάάάρωωω...

:)

Monday, January 15, 2007 4:07:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

εμένα ξέρεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου;

John jbeili!!! ola ta lefta jason :)

Monday, January 15, 2007 4:07:00 pm  
Blogger mad2luv said...

αφου δεν κανει τιποτα ρε jason!και το αλλο με τη ζελατινα χαζομαρα ειναι...παντως θα μου πηγαινε να προωωθω τετοια προιοντα...με την ανεργια που υπαρχει..

Monday, January 15, 2007 4:14:00 pm  
Blogger jul said...

Μολις ειδα το βιντεάκι...
Τζαμάτο τζαμάτο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Monday, January 15, 2007 4:56:00 pm  
Blogger Γκρινιάρης said...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

Τζαμάτο δε λες τίποτα!

Αυτά τα telemarketing όμως είναι το κάτι άλλο. Καμιά φορα θυμάμαι καθόμουν, κουρασμένος από το zapping, και τα παρακολουθούσα το ένα μετά το άλλο. Πολύ γέλιο. Το κακό είναι οτι με τον καιρό μύησα κι άλλους σ' αυτό το σπορ! Μα, τα επιχειρήματα, οι "πρωταγωνιστές" και οι ατάκες είναι μερικές φορές ανεπανάληπτες!

Να και κάτι άλλο που μου λείπει από Ελλάδα!
Χαχαχαχα!

Monday, January 15, 2007 5:43:00 pm  
Blogger nassos said...

θΕΕ ΜΟΥ!!!!!

Monday, January 15, 2007 5:52:00 pm  
Blogger Hlias said...

Περιορισμενα κομματια και στο τηλεφωνικο κεντρο δινετε ΧΑΜΟΣ!
χαχαχα ειναι τελειο ειδικα ο τελευταιος τυπος.."ΕΧΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΕΓΩ!! "

Monday, January 15, 2007 8:18:00 pm  
Blogger Αγγελική Στ. said...

Α, κι εγώ δεν έχω ήχο αλλά θα το δω οπωσδήποτε!!! Μου κινήσατε το ενδιαφέρον. Πάντως sorry που θα το σοβαρέψω αλλά ο μέγας Κιούμπρικ θεωρούσε τις διαφημίσεις μικρά έργα τέχνης (τις καλές φυσικά... τώρα αν έβλεπε αυτήν εδώ, δεν ξέρω τι ακριβώς θα έλεγε...)

Monday, January 15, 2007 9:11:00 pm  
Blogger Charty said...

Εγώ ειλικρινά έχω στεναχωρηθεί πολύ..Όσο το βλέπω δεν μπορώ να κρατήσω τα δάκρυά μου..Δεν το περίμενα..Νιώθω ένα σφίξιμο στην καρδιά,δεν έχω όρεξη να φάω,να βγώ έξω..
Τι ζήτησα δηλαδή?Τρείς ήθελα αλλά η κυριούλα ανένδοτη!Μέχρι δύο!
Έχω φτάσει σε απόγνωση..

Tuesday, January 16, 2007 12:01:00 am  
Blogger Jason said...

Ηλία, κι εμένα αυτός είναι ο αγαπημένος μου...
"Εχτές πήρα αυτοκίνητο - εχτές πήρα αυτοκίνητο!!!"

Sunshine, ο μέγας είχε δίκιο.
Τώρα τούτη εδώ είναι μια άλλη υπόθεση...

Tuesday, January 16, 2007 4:20:00 am  
Blogger jul said...

Ενα πράγμα θα σου πω, έστειλα το λινκ με εμαιλ στα παιδια εδω στο γραφειο...και ολοι βλεπουν το βιντεο... απο παντου ακουγεται τζαμάτο τζαμάτο
λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ
εχουμε λιωσει στο γελιο!!!!

Tuesday, January 16, 2007 9:49:00 am  
Blogger Unknown said...

κάποτε έλεγαν ότι μια διαφήμιση για να πετύχει πρέπει να είναι ή πολύ καλή ή πολύ χάλια, σίγουρα αυτή είναι μια πετυχημένη, δυστυχώς στη δουλειά δεν μπορώ να δω ή να ακούσω αλλά ελπίζω σύντομα να το δω είμαι σίγουρος ότι θα έχει πολύ ενδιαφέρον και πολύ γέλιο ;)

Tuesday, January 16, 2007 10:13:00 am  
Anonymous Anonymous said...

ΤΙ????ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΝΕΟ POST ΑΚΟΜΑ?ΦΤΟΥΟΥΟΥ ΣΟΥΟΥΟΥ!!ΕΜΕΝΑ ΟΛΟ ΚΟΛΛΑΕΙ ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΑΧΤΙ ΜΟΥ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ...ΞΕΚΙΝΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΠΑ!!!

Tuesday, January 16, 2007 6:00:00 pm  
Blogger *...Nantia...* said...

Ε Λ Ε Ο Σ !!!!!!!!!!!δεν βλέπω συνήθως τέτοια και δεν ξέρω καθόλου για τα υπόλοιπα προιόντα που μιλάτε!άμα βρεις πάντως κάτι άλλο βάλτο!

Tuesday, January 16, 2007 10:40:00 pm  
Blogger Georgia said...

Εγώ πείστηκα! Ήδη τηλεφώνησα για να την αποκτήσω!! :P

Tuesday, January 16, 2007 11:47:00 pm  
Blogger Lost said...

θα το δω αύριο στο γραφείο (πτάνα adsl, πόσο ακόμη θα σε περιμένω), αλλά πες τώρα, έχεις δει εκείνο για την κρέμα από σάλιο σαλιγκαριού????? σουρεαλιστικό κι αγαπημένο.

Wednesday, January 17, 2007 11:24:00 pm  
Blogger Jason said...

Το σχολίαζε και η fibi στο blog της αυτό, lost.

Thursday, January 18, 2007 2:52:00 am  
Blogger Jason said...

Μόλις είδα στη ΝΕΤ telemarketing για συλλογή τραγουδιών με παρουσιαστή τον Bobby Vinton!!!

Thursday, January 18, 2007 2:57:00 am  
Blogger Lost said...

xaxaxa, hillarius. I'll check fibi, thanks

Thursday, January 18, 2007 12:08:00 pm  
Anonymous Kostas said...

to video einai epoxh 2002, tote elaxistes htan oi psifiakes kameres stin ellada.
malakies grafei o sinadelfos. alla ok, ligo tragiko to video mporw na pw.

Thursday, July 14, 2016 11:48:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home