Tuesday, December 19, 2006

Patrasso

Μυστικό δεν είναι.
Την Πάτρα δεν την έχω σε μεγάλη εκτίμηση.
Σίγουρα όσο περνάει ο καιρός και όσο περισσότερες γωνιές της μαθαίνω, τόσο ανακαλύπτω όμορφες πλευρές της.
Είναι πολύ πιο όμορφη πόλη απ’ όσο πίστευα και απ’ όσο πιστεύουν όλοι όσοι την έχουν δει αλλά δεν την έχουν ζήσει.
Πάντως όμορφη πόλη δεν είναι…
Τα Χριστούγεννα, όμως, μεταμορφώνεται.
Και ιδιαίτερα φέτος, ελέω Πολιτιστικής, την έχουν στολίσει τόσο όμορφα (κυρίως το κέντρο της) που ανταγωνίζεται και τη χριστουγεννιάτικη Αθήνα και τις πολύ ομορφότερες πόλεις της Ελλάδας.
Αυτό της λείπει.
Στολίδια και φώτα.
Είναι γκρίζα πόλη.
Αν κανείς από σας τους εν Αθήναις θα ήθελε να χαζέψει μια φορά την Πάτρα, σας προτείνω ανεπιφύλακτα να την επισκεφθείτε για 2 μερούλες μέσα στις γιορτές. Ένα από τα επόμενα σαββατοκύριακα ας πούμε. 2 ωρίτσες είναι από την Αθήνα.
Μοναδική ευκαιρία να δείτε την Πάτρα με τα καλά της, να δείτε ίσως και καμιά εκδήλωση της Πολιτιστικής (άμα καταφέρετε να βρείτε κάτι τέτοιο είστε ήρωες, αλλά τέλος πάντων…) και να εξορμήσετε και στις γύρω όμορφες περιοχές, όπως το Αίγιο, η Ναύπακτος, τα Καλάβρυτα, για τις οποίες είναι εξίσου ιδανική η εποχή.
Φροντίστε, όμως, να περπατήσετε την Πάτρα λίγο τη νύχτα… Αξίζει!
Εγώ, φυσικά, θα είμαι στην Αθήνα.
Μουχαχαχαχα…

25 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Να πάμε και για καφέ..στο...πως το λενε ρε γμτ...εκει απεναντι απο το λιμάνι που ειναι αλυσίδα με ενα ίδιο στην Ρώμη..Εχει τον καλύτερο Εσπρέσο...κοίτα που ξέχασα το όνομα του...γκρρρρρ...θα επανέλθω...

Πάντως από την Πάτρα περνάω μόνο για να πάω στο βαφτιστήρι μου:)...

Tuesday, December 19, 2006 9:14:00 am  
Blogger 3 parties a day said...

Δεν έχω πάει ποτέ στην Πάτρα, αν και μια καλή μου φίλη ζει τα τελευταία χρόνια εκεί. Πιστεύω πάντως ότι αξίζει μια επίσκεψη (και η πόλη, και η φίλη μου!)

Tuesday, December 19, 2006 9:25:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Καλημέρα Jason μου,
έχω πάει και δεν με μάγεψε. Λες να αναθεωρήσω? Σχεδόν με έπεισες...

Tuesday, December 19, 2006 10:15:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Καλημέρα Jason μου,
έχω πάει και δεν με μάγεψε. Λες να αναθεωρήσω? Σχεδόν με έπεισες...

Tuesday, December 19, 2006 10:15:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Καλημέρα Jason Μου,
έχω πάει και δεν με μάγεψε, λες να αναθεωρήσω? Σχεδόν με έπεισες...

Tuesday, December 19, 2006 10:17:00 am  
Blogger nassos said...

Εγώ όσες φορές έχω περάσει δεν θα έλεγα ότι μου πολυ-άρεσε. Αν και έχω να πάω από το 1998...

Tuesday, December 19, 2006 10:47:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Pascucci λεγεται...το θυμηθηκααααααααααα

Tuesday, December 19, 2006 11:59:00 am  
Blogger Jason said...

Το Pascucci έχει όντως ωραίο καφέ, αλλά έχει πολύ πιο ωραία μαγαζιά η Πάτρα, Julia!

Αργυρένια, μόλις ξυπνάω συνήθως αργώ να τα πιάσω, αλλά δε χρειάζεται να τα λέμε 3 φορές...

Νάσσο, κι εγώ το 1998 είχα περάσει πρώτη φορά. Από τότε έχει αλλάξει αρκετά η πόλη, και εννοώ αρχιτεκτονικά. Νομίζω πως ήταν μια αρκετά γόνιμη δεκαετία η τελευταία. Ήδη στα 2,5 χρόνια που είμαι εδώ έχω δει μεγάλες αλλαγές. Αλλά όταν λέω πως θα σου αρέσει, εννοώ την ατμόσφαιρα της πόλης, όχι την εμφάνισή της. Και πρέπει να τη ζήσεις λίγο γι' αυτό.

Tuesday, December 19, 2006 1:19:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Ena periergo pragma.
Ki egw ehw paei 2-3 fores, alla de mou ekane kamia foveri entipwsi. Entaksei, gia tous foitites pes einai ok, mias kai einai mikroteri - ara kai pio efkoli - apo tin Athina. Alla afto de simainei oti einai kamia panemorfi poli! Kai se kamia periptwsi vevaia de sigkrinetai me tin Thessaloniki (an thelete na sigkrinoume foititoupoleis).

Bye!

(sorry gia gia ta greeklish, elew keyboard)

Tuesday, December 19, 2006 1:40:00 pm  
Blogger Jason said...

Σου ξαναλέω ότι αν έχει πάει 2-3 φορές δεν την έχεις δει καλά.
Αλλά μη μου γκρινιάζεις, στο είπα:

"Πάντως όμορφη πόλη δεν είναι…"

Και φυσικά δε θα τολμήσει ποτέ κανείς να τη συγκρίνει με τη Θεσσαλονίκη...

Tuesday, December 19, 2006 1:47:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

πονηρούλη!

(εγώ μάλλον θα προτιμήσω να πάω ψαθόπυργο με τα απίστευτα σουβλάκια του!!! αν και ψαροφάγος, λάτρεψα τα σουβλάκια!!)

Tuesday, December 19, 2006 2:11:00 pm  
Blogger liodara said...

Καλή είναι μωρέ η Πάτρα...λίγο βρώμικη...λίγο απαίσια....λίγο γύφτικη, αλλά καλή...δε θα την εππέλεγα με τίποτα για τόπο διαμονής μου....έχω παέι πολλέες φορές και ποτέ δε ενθουσιάστηκα...

Tuesday, December 19, 2006 4:00:00 pm  
Blogger Jason said...

Βρώμικη δεν είναι.
Σου δίνει αυτήν την εντύπωση επειδή είναι πολύ γκρίζα.
Σε πληροφορώ ότι κάθε βράδυ περνάνε από παντού οδοκαθαριστές με μηχανήματα και επίσης τα σκουπιδιάρικα και μαζεύουν τα πάντα - και κάθε πρωί πλένουν ή ακόμα και σφουγγαρίζουν τις πλατείες. Ακόμα και στο καρναβάλι ιδαιτέρως, στις 6 κάθε πρωί επικρατεί ένα χάος και στις 9 είναι σα να μην ύπήρχε κανείς εκεί το προηγούμενο βράδυ.
Λίγο γύφτικη είναι και αυτό οφείλεται στην ποιότητα του κόσμου (ζητώ συγγνώμη από τους Πατρινούς, αλλά η πλειοψηφία έτσι είναι)...

Ούτε κι εγώ θα την επέλεγα ως τόπο μόνιμης διαμονής.
Αλλά δεν είναι και απαίσια...

Tuesday, December 19, 2006 4:09:00 pm  
Blogger *...Nantia...* said...

Έχω δει την Πάτρα αρκετές φορές αλλά το καρναβάλι της και μόνο είναι όλα τα λεφτά...πώς να μην ακούς Πάτρα μετά και να μην την συσχετίζεις με όμορφα πράγματα?

Tuesday, December 19, 2006 8:58:00 pm  
Blogger Jason said...

Πλάκα έχει το καρναβάλι, αλλά γίνεται χαμός. Δεν καταλαβαίνεις Πάτρα τότε. Ένα μπουλούκι βλέπεις.

Tuesday, December 19, 2006 10:24:00 pm  
Blogger αθεόφοβος said...

Η Πάτρα πρίν λίγα χρόνια ήταν από τις ασχημότερες πόλεις της Ελλάδας.
Είναι τραγικό πόλη με κάστρο που δεν φαίνεται από πουθενά και να έχει παραλία σε μεγάλο μέρος άσχημη.Τελευταία κάτι αρχίζει να γίνεται από σουλούπωμα.

Tuesday, December 19, 2006 10:58:00 pm  
Blogger cindaki said...

Όπου κι αν είσαι, να περάσεις όμορφα Ιασωνάκο!!!

Wednesday, December 20, 2006 8:50:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Πλάκα πλάκα...την εχεις σε εκτίμηση την Πάτρα....παρόλα όσα λες..:ΡΡΡ

Wednesday, December 20, 2006 8:50:00 am  
Blogger maika said...

ναι καλά,στείλε μας εμάς στην Πάτρα για να μείνεις εσύ στην Αθήνα ήσυχος..... Πριιιιιτςςςςς!!!!

Wednesday, December 20, 2006 12:08:00 pm  
Blogger Jason said...

Jul-Jul... Δεν την έχω και σε εκτίμηση.
Απλώς πιστεύω ότι η εικόνα του κόσμου για την Πάτρα είναι άδικη.
Και επίσης πιστεύω πως είναι μοναδική ευκαιρία να αλλάξει!

Wednesday, December 20, 2006 1:32:00 pm  
Blogger SALOME said...

Εμένα μου αρέσει που υπερασπίζεσαι ένα τόπο που μένεις...όπως και να είναι..βρίσκεις τα καλά του και λες..."Αν δεν πενέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει" άλλωστε. Εμένα πάλι μου αρέσει η Μυτιλήνη...ακόμα εδώ και 20 χρόνια περίπου(όσος είσαι) και δεν το έχω μετανιώσει που κουβαλήθηκα εδώ. Πέρασα, περνάω κι ελπίζω να περνώ πολύ καλά και δημιουργικά. Σε επόμενο post θα γράψω ένα μικρό αφιέρωμα στο νησάκι μας(έτσι δεν το λές;)

Wednesday, December 20, 2006 4:04:00 pm  
Blogger Jason said...

Έτσι το λέω και χαίρομαι που το λες κι εσύ έτσι.
Κι εγώ πολλές φορές έχω σκεφτεί να το κάνω αλλά φοβόμουν πως τόσο δύσκολο θα μου ήταν να το χωρέσω ολόκληρο μέσα σε ένα post που θα το αδικούσα...


Πάντως, είχα γράψει κάποτε εδώ για τα δικά μου παιδικά καλοκαίρια στο νησί.
Επίσης, η Ραφαέλλα είχα postάρει κάποτε αυτό για το νησάκι μας...

Αναμένω με ανυπομονησία...

Wednesday, December 20, 2006 4:27:00 pm  
Blogger SALOME said...

Τι μωρέλι είσαι εσύ βρέ παιδί μου!!! Απίστευτο. Δεν έχω λόγια να πώ!!! Διάβασα το κείμενο αλλά ακόμα δεν μπορώ να συνέλθω απο τη συγκίνηση και την ταύτιση. Γειά σου ρε Jason!!! Αύριο πάω Λονδίνο....θα σου γράψω περισσότερα απο εκεί!!!

Wednesday, December 20, 2006 8:38:00 pm  
Blogger exilio said...

Μπε speaking..
Λοιπόν...γεννήθηκα και μεγάλωσα εδώ "χάμω"
Η πάτρα είναι μια πόλη φτωχή σε αυτά που έχει να προσφέρει..και ομολογώ ότι ντρέπομαι που είναι πολιτιστική πρωτεύουσα.Το καρναβάλι ναι μεν έχει την πλάκα του εώς ενός σημείου αλλά δεν παύει να είναι παρά μια χύμα βαβούρα που συχνά καταντάει εκνευριστική και υπερβολικά επικύνδινη(δεν θα θέλατε να βλέπατε περιστατικά στον δρόμο..).Είναι μικρή,βολική και σχεδόν αδύνατο να χαθείς.Παρόλα αυτά δεν είναι μόνο μια πλατεία και 2 δρόμοι...πρέπει να ψάξεις για να βρείς όμορφες γωνίτσες.Φυσικό εγώ που έχω ζήσει εδώ να έχω συνδέσει πολλές όμορφες στιγμές με διάφορα σημεία.Άλλα τα γκρεμίζουν άλλα τα φτιάχνουν...βασικά σκατο δουλειές κάνουν..και αναρωτιέμαι αν θα ασχοληθούν ποτέ σοβαρά με αυτήν την πόλη.Θα έλεγα ότι έχω μια σχέση μίσους και αγάπης..όπως και να το κάνω την έχω φάει στην μάπα τόσα χρόνια!
Οι άνθρωποι,τώρα,είναι ενα περίεργο θέμα..αν και πολλές φορές δεν καταλαβαίνω αυτές τις ταμπέλες..ειλικρινά και δεν μιλάω μόνο για τους πατρινούς.

Πάλι καλά που πήγα μια βόλτα στα βόρεια αυτές τις μέρες και είδα ΤΗΝ πόλη(...αχ)

Κουράγιο φίλε μου Jason..πόσα χρονάκια είναι ακόμα..3?Θα περάσουν:Ρ

Kαλές διακοπές να έχουμε!
Φιλιά!

υ.γ(ωραία η φωτό..μοιάζει με κόσμημα..λέμε τώρα..loL)

Thursday, December 21, 2006 12:21:00 am  
Blogger Jason said...

Χα! Σε περίμενα, μικρή μου...
Συγχώρεσέ με, αλλά εγώ, που δεν ήρθα προκατειλημμένος, συμφώνησα στην πορεία με πολλές από τις ταμπέλες.
Σε όλα τα υπόλοιπα που λες συμφωνούμε απολύτως και φυσικά στο ότι δεν είναι μόνο μια πλατεία κια δύο δρόμοι. Έχει πολύ όμορφες γωνίτσες, όπως και κάθε πόλη άλλωστε.
Όσο για τη Θεσσαλονίκη, είναι η πόλη των πόλεων, τελεία και παύλα...

Thursday, December 21, 2006 2:47:00 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home